نیروی انتظامی به خوبی امنیت کاروان های راهیان نور را تامین می کند

قم (پانا) - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، با اشاره به اعزام سالانه 7 میلیون نفر از هموطنان به سفر زیارتی و معنوی راهیان نور، تاکید کرد: نیروی انتظامی به خوبی امنیت کاروان های راهیان نور را تامین کرده است.

کد مطلب: ۹۵۰۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی به خوبی امنیت کاروان های راهیان نور را تامین می کند

سردار "بهمن کارگر" در حاشیه نشست منطقه ای (منطقه 4) مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شامل استان های قم، کرمانشاه، کردستان، لرستان و مرکزی که به میزبانی فرماندهی انتظامی استان قم در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد، اظهارداشت: خوشحالیم که امروز در شهر مقدس و شهید پرور قم هستیم که پیشتاز دفاع مقدس و مهد انقلاب اسلامی است.
این مقام مسئول در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس، افزود: مراحل ساخت موزه دفاع مقدس انقلاب اسلامی در قم رو به اتمام بوده و ان شاءالله در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد و از تلاش همه دستگاه های استان از جمله شهرداری و نیروهای مسلح قدردانی می کنم.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اضافه کرد: چون شهر مقدس قم در طول سال زائران زیادی دارد بنابراین موزه دفاع مقدس در این شهر به عنوان یک موزه ملی محسوب می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام سالانه 7 میلیون نفر از هموطنان به سفر زیارتی و معنوی راهیان نور گفت: بیش از 70 درصد افراد، جوانان بین 15 تا 30 سال بودند بنابراین از همکاری همه دستگاه های کشوری و لشکری در این رابطه تشکر می کنم.
سردار کارگر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تامین امنیت زائران راهیان نور، تصریح کرد: بحمدالله با حضور نیروی انتظامی چه در بخش ایمنی و چه در بخش امنیتی توفیق حاصل شده تا کمترین حادثه رانندگی را داشتیم بنابراین از زحمات سردار اشتری و مجموعه ناجا قدردانی می کنم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در هفته دفاع مقدس500 برنامه اصلی در سراسر کشور داریم، گفت: در طول هفته دفاع مقدس 1200 برنامه استانی و بیش از 10 هزار برنامه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به این که شعار امسال در هفته دفاع مقدس "ما پیروزیم" خواهد بود، اضافه کرد: در این هفته از بیش از 200 کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی و در حوزه های فضای مجازی و فیلم نیز برنامه های مناسبی در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار