معاون کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد

ایجاد ۴۱۸ پایگاه جشن ملی عاطفه‌ها در سراسر استان سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند در سال جاری ۱۴۰ پایگاه ثابت و ۲۷۸ پایگاه سیار در سطح ۳۴ کمیته امداد شهرستان‌های مختلف استان پیش‌بینی شده است.

کد مطلب: ۹۵۰۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد ۴۱۸ پایگاه جشن ملی عاطفه‌ها در سراسر استان سیستان و بلوچستان

مهدی میر امامی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در آستانه بازگشایی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ همه ساله کمیته امداد امام (ره) همزمان با سراسر کشور جشن ملی عاطفه‌ها را به منظور کمک و مساعدت به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌کند.

او افزود: امسال جشن ملی عاطفه‌ها در مرحله اول روز پنجشنبه ۷ شهریور ماه در پایگاه‌های مستقر ثابت و سیار ایجاد شده در میادین، بازارچه‌ها، فروشگاه‌ها و در سطح شهرستان‌های تابعه این استان برنامه‌ریزی شده است.

میرامامی ادامه داد: همچنین روز جمعه مورخ ۸ شهریور ماه سال‌جاری پایگاه‌های جمع‌آوری کمک به دانش‌آموزان در سطح میعادگاه‌های نماز جمعه اهل تشیع و تسنن این استان استقرار پیدا می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: امسال جشن ملی عاطفه ها با شعار" با رنگ مهر رویایی را بسازیم" به منظور تامین نیازهای تحصیلی خانواده‌های نیازمند در دستور کار قرار دارد.

او اعلام کرد: در این راستا بسته‌های حمایتی تحصیلی شامل بسته‌های فرهنگی، لوازم التحریر ، کیف، کفش، پوشاک بوده و همچنین سایر نیاز‌های دانش آموزان شناسایی و تامین خواهد شد.

میرامامی گفت: در استان پهناور سیستان و بلوچستان پنج هزار و ۸۵۲ نفر دانش آموز و دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند که بر خود وظیفه می‌دانیم تا با همراهی، تعامل و نگاه عاطفی و دلسوزانه تمام خیران، حامیان، نیکوکاران، موسسات خیریه، ارگان‌ها، سازمان‌ها، نهادها، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، اعضای شورای شهر، بخش، روستا و شهرستان و و آحاد مردم شریف و نوعدوست حداقل هر کدام به یک دانش آموز در سال تحصیلی جدید امکانات تحصیلی را همچون فرزندان خود برای نونهالان و دانش آموزان نیازمند مهیا و تامین کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان افزود: امسال ۱۴۰ پایگاه ثابت و ۲۷۸ پایگاه سیار در سطح ۳۴ کمیته امداد شهرستان های مختلف این استان پیش‌بینی شده است تا مردم نیکوکار و نیک‌اندیش کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به همکاران و پایگاه‌های این نهاد برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنند.

او خاطرنشان کرد: مرحله دوم جشن ملی عاطفه ها ۱۰ مهرماه سال‌جاری در سطح مدارس سراسر استان سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، صدا و سیما، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ها برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار