دانش آموزان تالش در المپیاد فیلمسازی کودک و نوجوان مدال گرفتند

رشت (پانا) -اداره آموزش و پرورش تالش اعلام کرد: کیانا صابر از مدرسه اندیشه خرد و ساره فیضی دیزگاه از مدرسه ستارپناه به عنوان فیلمسازان نوجوان این شهرستان، در المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان کشور به ترتیب مدال برنز و طلا کسب کردند.

کد مطلب: ۹۵۰۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان تالش در المپیاد فیلمسازی کودک و نوجوان مدال گرفتند

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش تالش حاکی است که این دانش آموزان با مربیگری رسول برجی به المپیاد راه یافته بودند و مدال های آنها حاصل کار تیمی است.

رئیس انجمن سینمای جوانان تالش نیز اظهار کرد: المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان توسط انجمن سینمای جوان ایران و سازمان سینمایی فارابی از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار شد و موضوع فیلم صابر، نقش گلیم و موضوع فیلم فیضی محیط زیست و پلاستیک بود.

نادیا شکرگزار افزود: این دو نوجوان، موضوع آثار خود را از قبل در سایت المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور ثبت کرده بودند و در بین ۴۰ اثر پذیرفته شده از سطح کشور، ۲ فیلم از شهرستان تالش بود.

وی ادامه داد: در انجمن سینمای جوان تالش هنرجویان به مدت ۱۸ ساعت آشنایی با سینما را فرا گرفته و به اصفهان اعزام شده بودند و از ایده هنرجویان برای ساخت فیلم استقبال می کنیم.
شکرگزار اظهار کرد: انجمن سینمای جوان ایران در سال ۱۳۵۵ و در تالش در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است و انجمن این شهرستان در سال ۱۳۹۴ با فیلم صید ممنوعه ساخته حسن مهاجر و در سال ۱۳۹۷ با فیلم پنجره، ساخته سالار مختارداد در المپیادهای مربوطه شرکت کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار