معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم:

7500 دانش آموز یتیم و نیازمند، در انتظار مهر مردم قم

قم (پانا)- معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم با تشریح برنامه های جشن عاطفه های امسال، خواستار حضور پرشور همشهریان در این جشن ملّی شد.

کد مطلب: ۹۵۰۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
7500 دانش آموز یتیم و نیازمند، در انتظار مهر مردم قم

علی شهبازی نیا معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه جشن عاطفه های امسال در دو مرحله برگزار خواهد شد گفت: مرحله نخست این جشن طی روزهای پنجشنبه هفتم شهریور در پایگاههای این نهاد و جمعه هشتم شهریورماه در مصلاهای نماز جمعه و مرحله دوم آن در روز چهارشنبه 10 مهرماه در مدارس برگزار خواهد شد.
وی شعار جشن عاطفه ها را « با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» عنوان کرد و گفت: امسال ضمن برپایی 20 تعداد پایگاه و صندوق در سطح شهر، 150هزار پاکت طی روزهای آغازین سال تحصیلی در مدارس توزیع خواهد شد.
شهبازی نیا با بیان اینکه مردم نیکوکار استان می توانند کمکهای خود را به صورت نقدی و غیری نقدی تحویل دهند اعلام کرد: درگاههای پرداخت کمکهای مردمی از طریق شماره گیری #5*025*8877* در تلفن همراه و یا واریز وجه به بانک ملّی با شماره کارت 603799790000125 با عنوان کمک به هزینه تحصیلی دانش آموزان یتیم و نیازمند کمیته امداد قم است.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه 7500 دانش آموز یتیم و نیازمند قمی چشم انتظار کمکهای مردم هستند گفت: کمکهای مردم با همکاری آموزش و پرورش استان و در اسرع وقت به دست دانش آموزان نیازمند می رسد.
گفتنی است، هر سال در آستانه شروع سال تحصیلی جدید جشن عاطفه ها به همّت کمیته امداد در جذب کمک های مردمی با هدف تأمین نیازمندی های تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار