اطلاعیه شماره 1 ستاد مصاحبه استانی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سال 1398

کرمانشاه (پانا) - با معرفی چند برابر ظرفیت داوطلبان انتخاب رشته های دانشگاه فرهنگیان اطلاعیه شماره 1 ستاد مصاحبه استانی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سال 1398 صادر شد.

کد مطلب: ۹۴۹۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه شماره 1 ستاد مصاحبه استانی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سال 1398

به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابرظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی از بین داوطلبانی که کد رشته دانشگاه فرهنگیان را انتخاب نموده و حدنصاب چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده‌اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.orgدرج گردیده است.

لذا به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان قرارگرفته‌اند، می‌رساند:

الف- مراحل انجام مختلف مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه (خواهران و برادران) از روز چهارشنبه 6 شهریور 98 آغاز خواهد شد.

ب- برنامه زمانبندی و مکان مراجعه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان در سال 1398 در اطلاعیه شماره 2 تا پایان وقت اداری سه شنبه 5 شهریور 98 از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه به نشانی kermanshah.medu.ir به اطلاع خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار