نشست مشترک اعضای مجلس و شورای دانش آموزی با رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان یکی از مباحث مطرح شده در نشست مشترک اعضای مجلس و شورای دانش آموزی را که صبح امروز در دفتر ریاست سازمان برگزار شد، انجام اقدامات لازم جهت آمادگی برای برگزاری انتخابات مجلس و شورای دانش آموزی بیان کرد.

کد مطلب: ۹۴۹۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک اعضای مجلس و  شورای دانش آموزی با رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان

رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: در این نشست که با حضور اعضای منتخب شورا و مجلس دانش آموزی برگزار شد دانش آموزان پیرامون مسائل و مشکلات موجود و طرح و برنامه های جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

او با بیان این که در این نشست مصوب شد تا قبل از برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی، آموزش های لازم به مدیران مدارس و دانش آموزان داده شود، گفت: یک فیلم 15 دقیقه ای از برنامه ها و اهداف مجلس دانش آموزی نیز تهیه خواهد شد.

میرزایی با اشاره به برگزاری جلسات قطبی که یکی از مصوبات این جلسه بود، ادامه داد: سازمان دانش آموزی همه شهرستان ها و مناطق موظفند هر سه ماه یک بار یک جلسه با حضور شورای دانش آموزی برگزار کرده و نظرات، پیشنهادات و مستندات خود را به سازمان استان ارسال کنند.
او در پایان جلسه از حضور 4 دانش آموز استان همدان و سخنرانی دو نفر از آنان در نشست مجلس دانش آموزی کشور که در 28 شهریور ماه برگزار خواهد شد، خبر داد.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار