بازسازی و تعمیر ۲۵۰۰ واحد مسکونی در بخش سیل زده معمولان لرستان توسط بنیاد مسکن استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل بنیاد مسکن اردبیل گفت: در بخش معمولان استان لرستان بازسازی و تعمیر ۲۵۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان اردبیل در حال انجام است.

کد مطلب: ۹۴۹۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بازسازی و تعمیر ۲۵۰۰ واحد مسکونی در بخش سیل زده معمولان لرستان توسط بنیاد مسکن استان اردبیل

فرهاد سبحانی،مدیر کل بنیاد مسکن اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مسکن استان اردبیل، استان معین خدمت‌رسانی به منطقه سیل‌زده معمولان لرستان و ۱۲۵ روستای این بخش بوده که با تمام ظرفیت با هم‌افزایی‌های بسیج سازندگی سپاه استان در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

او با اشاره به اینکه در سیل اخیر بیش‌ترین میزان خسارت در استان لرستان در شهر معمولان و روستاهای تابعه آن گزارش شده بود، افزود: تعمیر ۱۵۰۰ واحد مسکونی را در این منطقه تا پایان هفته به اتمام رسانده و بازسازی و جابجایی ۱۰۰۰ واحد مسکونی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان ابراز داشت: در هفته دولت و سفر ریاست جمهوری ۶۰ طرح هادی در ۶۰ روستای استان با ۳۳ میلیارد تومان اعتبار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سبحانی با بیان اینکه تا پایان امسال آسفالت ۱۶۰ روستا در برنامه‌های این اداره کل قرار دارد، گفت: امسال اجرای طرح هادی با مشارکت فرمانداران، بخشداران و دهیاران حرکتی به رو رشد داشته است.

او افزود: در سال‌جاری میزان تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن از ۲۵ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته که با سود ۵ درصد و در سریع‌ترین زمان ممکن و مشارکت بانک‌های استان برای متقاضیان ارائه می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان از آمادگی استان برای ارائه تسهیلات به متقاضیان مقاوم‌سازی مسکن خبر داد و بیان داشت: امسال سهمیه استان برای ارائه تسهیلات، ۴هزار نفر است که تاکنون ۲۵۰۰ نفر از این تسهیلات برخوردار شدند.

سبحانی ضمن قدردانی از مشارکت و هم‌افزایی قرارگاه خدمت‌رسانی سپاه حضرت عباس(ع) استان که در شهر معمولان مستقر است، گفت: ۷۰ نفر از کارکنان اداره کل بنیاد مسکن با بسیج تمام امکانات در حال بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی در شهر و ۱۲۵ روستای معمولان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار