سودجویان در مواد مخدر چه می‌ریزند؟

تهران (پانا) - مخرب‌تر از مصرف مواد مخدر، وجود ناخالصی‌ها در آن است. به حدی که گفته می‌شود عملا مواد مخدر خالص وجود ندارد. از تولید کننده تا خرده فروش، هریک به سهم خود و برای سودی بیشتر، به ناخالصی آن می‌افزایند. حالا دیگر فقط مساله اعتیاد نیست. مساله عوارض ترکیباتی در مواد مخدر است که به عقل جن هم نمی‌رسد.

کد مطلب: ۹۴۹۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سودجویان در مواد مخدر چه می‌ریزند؟

به‌گزارش خبرآنلاین، ترکیب تریاک با سرب، خون حیوانات، ترامادول، فضولات حیوانی و انسانی، جگر مرغ، سوخته نان سنگک، کلیشه‌های رادیولوژی، چرم مصنوعی و حتی قیر و ترکیب شیشه با وایتکس و چسب و لوله بازکن ... هرچند که اگر با فروشندگان صحبت کنی، ممکن است این موضوع را تکذیب کنند و بگویند: فروشنده‌ای که شناخته شده باشد از این دست ناخالصی‌ها به جنسش اضافه نمی‌کند، هیچ فروشنده‌ای نمی‌خواهد مشتری‌اش را از دست بدهد. چیزهای دیگر که وزن مواد را سنگین ‌کند چرا، اما سرب و وایتکس نه! اما سوال این است که کسی که مواد را مصرف می‌کند، چطور می‌تواند قبل از اینکه مصرف سرب باعث نابودی کبد و طحال و کلیه و در نهایت، نابودی مغز شود، نوع ناخالصی آن را تشخیص بدهد؟ آیا اصلا برای خود فرد آسیب ناشی از این مواد اهمیتی دارد؟

صحبت که به اهمیت این ناخالصی‌ها و آسیب آن برای مصرف‌کنندگان می‌رسد، حجت پوزخند می‌زند و می‌گوید: «نه بابا! چه اهمیتی؟ من روزی ۸ گرم مصرف شیره داشتم. ۴۰ روز طول کشید سم از تنم دربیاد. هیچی نمی‌تونستم بخورم، خوراکم فقط ساقه طلایی بود. کسی که معتاده اصلا به این چیزا فکر نمی‌کنه.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار