تجهیز مدارس استان اردبیل با اعتبار بیش ازدو میلیاردتومان

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از تحویل تجهیزات مورد نیاز مدارس به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان تا مهر ماه سال‌جاری به مناطق و نواحی آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز مدارس استان اردبیل با اعتبار بیش ازدو میلیاردتومان

احمد ناصری با بیان اینکه تامین تجهیزات آموزشی، پرورشی، ورزشی و بهداشتی مدارس جزء برنامه‌های پروژه مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸ است، اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز مدارس به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان تا مهر ماه سال‌جاری به مناطق و نواحی آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.

او افزود: «پروژه مهر» به مجموعه فعالیت‌های انجام‌شده جهت آمادگی برای سال تحصیلی جدید اطلاق می‌شود و شورای پروژه مهر استان اردبیل از ۷ کارگروه تخصصی تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به بهسازی و تعمیر فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی استان در قالب پروژه مهر اشاره کرد و بیان داشت: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تا مهر ماه سال‌جاری ۲۸ آموزشگاه با تجهیزات کامل، ۷ سالن ورزشی و ۶ نمازخانه را به سازمان آموزش و پرورش تحویل خواهد داد که افتتاح آن‌ها از ابتدای هفته دولت آغاز شده است.

ناصری به ضرورت مشارکت اولیاء دانش‌آموزان در اداره مدارس اشاره و تصریح کرد: بدون شک اگر می‌خواهیم مدارسی با کیفیت و تعلیم و تربیتی مناسب داشته باشیم بایستی اولیاء تا حد امکان در اداره مدارس مشارکت داشته باشند.

او گفت: اخذ هرگونه وجه نقد در در زمان ثبت نام ممنوع است و والدین شکایات و انتقادات خود را در خصوص ثبت نام دانش‌آموزان به اداره ارزیابی عملکرد اداره کل با شماره تلفن‌های ۳۳۵۲۱۴۶۰ -۳۳۵۲۱۹۹۶ منعکس نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار