مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: اجرای سند تحول، تسهیل کننده  تربیت اسلامی دانش آموزان است

بیرجند (پانا) - چهارمین گردهمایی اعضای کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش وپرورش شهرستان ها و مناطق خراسان جنوبی با حضور مسئولین استانی وکشوری ، ائمه جمعه استان وسایر مسئولین  برگزار شد .

کد مطلب: ۹۴۹۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: اجرای سند تحول، تسهیل کننده  تربیت اسلامی دانش آموزان  است

در این مراسم ، محمد علی واقعی مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی ، گزارشی از فعالیت‌های یکسال گذشته آموزش وپرورش در خصوص همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش ارائه داد و گفت : در راستای اجرای سند تحول بنیادین ، فعالیت های اجرا شده و درحال اجرا به خوبی رصد میشود و تمامی اولیای امر دغدغه اجرای درست برنامه ها را دارند .

او اظهار امیدواری کرد که بتوان با اجرای این برنامه ها در راستای سند تحول بنیادین ، دانش آموزی را تربیت کرد که هم تراز انقلاب باشد .

واقعی اظهار داشت : در سال تحصیلی گذشته11 نفر از دانش آموزان استان حائز رتبه های علمی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی شده اند و علاوه برآن تعداد 9 دانش آموز در رشته های های قران ،عترت و نمازرتبه کسب کرده اند که تعداد آنها نسبت به سال های گذشته رشد داشته است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در رشته حفظ جزء 30 قرآن کریم حدود 30 هزار دانش آموز شرکت کرده اند که اکثریت آن ها ، از دوره ابتدایی بوده اند.

واقعی در پایان گفت : در بحث نمازجماعت در سال تحصیلی گذشته تعداد 560 روحانی به مدارس معرفی شده اند و در مجموع 1700 نمازجماعت درسال تحصیلی گذشته در مدارس برگزار شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار