رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضا های پرورشی آموزش و پرورش استان خبر داد:

اعزام 7 نفر از دانش آموزان منتخب دختر به همایش ملی شوراهای برتر دانش آموزی

زنجان (پانا) - قاسمعلی قنبری رییس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی از اعزام هفت نفر از دانش آموزان دختر منتخب مناطق استان جهت شرکت در همایش ملی شوراهای برتر دانش آموزی به اردوگاه میرزاکوچک خان رامسر خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 7 نفر از دانش آموزان منتخب دختر به همایش ملی شوراهای برتر دانش آموزی

هفت نفر از دانش آموزان دختر عضو فعال شوراهای دانش آموزی استان جهت شرکت در همایش ملی شوراهای دانش آموزی سراسر کشور به اردوگاه میرزاکوچک خان رامسر اعزام شدند.

قنبری با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این همایش رشد همه‌جانبه شخصیت دانش آموزان و تقویت مهارت‌های اجتماعی، سیاسی و حضور آنان در فعالیت‌های مختلف از قبیل برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و هنری، ورزشی و علمی است.

رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش اداره کل تصریح کرد: تکریم اعضای شوراها برای افزایش کارایی و مشارکت آنان در امور مختلف امری ضروری است.

وی مدت حضور دانش آموزان در این همایش را از تاریخ 3 شهریور تا 6 شهریور اعلام کرد و گفت: در قالب این همایش که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران برگزار می‌گردد، جلسات و کارگاه ها ی مختلف آموزشی از قبیل حقوق شهروندی، مزیت‌ها و معایب فضای مجازی، برنامه های متنوع فرهنگی برای منتخبین شوراهای دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار