بازدیدمدیرآموزش وپرورش حمیدیه از روند اجرای پروژه مهرمدارس روستایی

حمیدیه(پانا) - مدیرآموزش وپرورش حمیدیه طی بازدید از روند اجرای پروژه مهرمدارس روستایی ازلزوم توجه به زیباسازی فضای آموزشی وپرورشی برای ی اول مهرتاکیدکرد.

کد مطلب: ۹۴۹۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدمدیرآموزش وپرورش حمیدیه از روند اجرای پروژه مهرمدارس روستایی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه به همراه کارشناسان اداره از روند اجرای پروژه مهر در مدارس روستای دهلیزشموس بخش گمبوعه از توابع شهرستان حمیدیه بازدید کرد.

در این بازدید که از مدرسه سعدی روستای دهلیز شموس آخرین روستای بخش گمبوعه بعمل آمد، فعالیت های ستاد پروژه مهر مدرسه فوق و همچنین تعمیرات و بهسازی لازم این مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

کریم سعیداوی مدیر آموزش و پرورش حمیدیه بر لزوم توجه به زیباسازی فضای آموزشی و پرورشی برای اول مهر تاکید کرد و گفت: بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد و مدرسه با نشاط موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود.

سعیداوی تصریح کرد: نگاه ویژه ای به مدارس دور افتاده داریم تا بتوانیم خدمات آموزشی و تجهیزات را برای این مدارس مهیا کنیم تا دانش آموزان با روحیه بهتر بتوانند به یادگیری بپردازند.

او در ادامه این بازدید در گفتگو با مدیر مدرسه تاکید کرد: نیازمندیهای مدرسه برای سال تحصیلی جدید باید به طور کامل با نیاز سنجی به طور کامل مرتفع گردد و مدرسه برای سال تحصیلی با فضای جدید و شاداب برای دانش آموزان مهیا گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار