رییس اداره آموزش و پرورش نا حیه یک ری : پروژه مهر فراهم‌ کردن زمینه مناسب برای بازگشایی هر چه مطلوب تر مدارس است

شهرری(پانا)- جلسه کارگروه توجیه و تبلیغ پروژه مهر با محوریت بازگشایی مدارس در آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری با حضور اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رییس اداره آموزش و پرورش نا حیه یک ری : پروژه مهر فراهم‌ کردن زمینه مناسب برای بازگشایی هر چه مطلوب تر مدارس است

در این جلسه نصیری رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سخنانی اظهار داشت: باید در زمینه بخشنامه‌های ارسالی و تاریخ دار ،جذب حداکثری بازمانده از تحصیل، همکاری با آموزش دهندگان سواد آموزی، استفاده از پتانسیل راهبران آموزشی و سرگروه‌های درسی منطقه در اداره مدارس کنترل و بررسی شود.

او در ادامه افزود: توجه مدیران مدارس برای کمکهای اولیاء دانش آموزان باید بیشتر شود و بایستی مدیران از این پتانسیل بدست آمده جهت اداره مدارس استفاده بهینه کرد.

نصیری با بیان اینکه نقش دانش آموزان در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی بسیار مهم است، گفت: پروژه مهر بایستی محور و نقطه عطف آغاز یک سال تحصیلی موفق باشد و مهم ترین برنامه مدیران ایجاد فضای امن تحصیلی میباشدکه مایه پیشرفت و تحول در هر جامعه است.

او عنوان کرد: زیباسازی فضاهای آموزشگاهها، انجام تعمیرات و بروز رسانی تجهیزات در حد امکان، ثبت نام به موقع در سامانه سناد، توزیع به موقع کتب درسی و تحقق شعار سال را از دیگر فعالیتهای ما جهت آغاز سال تحصیلی جدید است و مدبران باید فضایی آرام و امن برای دانش آموزان فراهم نمایند تا دانش آموزان بتوانند با فراغ بال به مدارج بالای تحصیلی دست یابند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار