در حاشیه مسابقات آزمایشگاهی و کدنویسی کشوری مطرح شد؛

تقدیر سرپرست تیم آزمایشگاهی و کدنویسی کرمان از میزبانی قزوین

قزوین (پانا)- سرپرست تیم آزمایشگاهی و کدنویسی کرمان با اشاره به استقبال خوب برگزارکنندگان هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی و نخستین مسابقات کدنویسی کشور گفت: قزوین استقبال گرمی تاکنون از ما داشته و به شکل مطلوبی خدمات رسانی انجام گرفته است که جای تقدیر دارد.

کد مطلب: ۹۴۹۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر سرپرست تیم آزمایشگاهی و کدنویسی کرمان از میزبانی قزوین

محسن مشایخی در حاشیه برنامه پذیرش شرکت کنندگان هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی و نخستین مسابقات کدنویسی کشور در گفتگو با خبرنگار پانا قزوین اظهار داشت: کرمان در بخش آزمایشگاهی چهار نفر و در بخش کدنویسی 6 نفر را به این دوره از مسابقات اعزام کرده است.

وی افزود: سه هفته است که به صورت فشرده با دانش آموزان اعزامی کار کرده ایم و دانش آموزان کرمانی برای این مسابقات از آمادگی بالایی برخوردار هستند.سرپرست تیم آزمایشگاهی و کدنویسی کرمان با اشاره به استقبال خوب برگزارکنندگان هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی و نخستین مسابقات کدنویسی کشور گفت: قزوین استقبال گرمی تاکنون از ما داشته و به شکل مطلوبی خدمات رسانی انجام گرفته است که جای تقدیر دارد.

مشایخی پیش بینی کرد که در بخش آزمایشگاهی تیم کرمان بتواند عنوان برتر را به دست آورد.

گفتنی است، تیم های شرکت کننده هفدهمین دوره رقابت های آزمایشگاهی و نخستین دوره مسابقات کدنویسی مرحله کشوری امروز در مجموعه دانشگاه شهید رجایی(تربیت معلم) قزوین پذیرش شده اند و این رقابت ها از چهارم تا ششم شهریورماه به طول می انجامد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار