بیشترین مدال های المپیاد فیلم سازی بر گردن نوجوانان آباده

شیراز(پانا)_ نوجوانان آباده‌ای توانستند با کسب ۸ مدال برنز، ۲ مدال نقره و ۲ مدال طلا در المپیاد فیلم سازی بدرخشند.

کد مطلب: ۹۴۹۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین مدال های المپیاد فیلم سازی بر گردن نوجوانان آباده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ بیشترین تعداد مدال المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور از آن فیلمسازان نوجوان انجمن سینمای جوانان ایران دفتر آباده شد.

این نوجوانان توانستند با کسب ۸ مدال برنز، ۲ مدال نقره و ۲ مدال طلا در این المپیاد بدرخشند.

در بخش ایده: صنم فتوح نژاد از گروه علی اکبر قاضی نظام، مهدیه براتی و ثنا ابوالحسنی از گروه وحید نیکخواه آزاد، انسیه اسدی و ستایش حداد از گروه ابوالفضل جلیلی ، ثمین ابوالحسنی از گروه مرضیه برومند، نارسیس هاشمی و نازنین هاشمی از گروه عبدالله علیمراد ، حائز مدال برنز شدند.

همچنین زهرا ترابی از گروه پوران درخشنده و غزل کنعانی از گروه ایرج طهماسب حائز مدال نقره و زینب نجمی و ریحانه اعرابی از گروه کامبوزیا پرتوی مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

ایده های نازنین هاشمی، نارسیس هاشمی، ثنا ابوالحسنی، ثمین ابوالحسنی، صنم فتوح نژاد، مهدیه براتی و غزل کنعانی تا مرحله نیمه نهایی و ایده های نازنین هاشمی، ثمین ابوالحسنی، ثنا ابوالحسنی تا مرحله پایانی راه پیدا کردند.

همچنین ایده " من استیون هاوکینگ نیستم" نوشته "ثمین ابوالحسنی" توانست حمایت تولید جشنواره فیلم رشد را برای خود کسب کند.

بخش پایانی اختتامیه باز هم به نوجوانان آباده ای تعلق داشت و تقدیر ویژه به دلیل آموزش تخصصی فیلم سازی تنها به نخستین گروه نوجوانان کشور، یعنی نوجوانان آباده‌ای رسید.

در بخش فیلم نیز مدال برنز و تقدیر به انسیه اسدی برای مستند هیبت لو رسید. این مستند به دلیل داشتن شاخص هایی بالاتر از فیلم های راه یافته گروه سنی نوجوانان فیلم ساز آماتور در زمره ی جوایز بخش فیلم قرار نگرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار