میزبانی قزوین از مسابقات آزمایشگاهی و کدنویسی کشور

قزوین (پانا)- تیم های شرکت کننده در هفدهمین دوره رقابت های آزمایشگاهی و نخستین دوره مسابقات کدنویسی کشور در قزوین پذیره نویسی شدند.

کد مطلب: ۹۴۹۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی قزوین از مسابقات آزمایشگاهی و کدنویسی کشور

پیش از ظهر امروز تیم های شرکت کننده در هفدهمین دوره رقابت های آزمایشگاهی و نخستین دوره مسابقات کدنویسی مرحله کشوری در مجموعه دانشگاه شهید رجایی(تربیت معلم) مورد استقبال گرم مسئولان آموزش و پرورش استان قزوین قرار گرفتند.

در همین راستا خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در محل پذیرش دانش آموزان حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان امور و نحوه پذیرش تیم های شرکت کننده قرار گرفت.


رحمانی در جریان این بازدید بر اهتمام جدی برگزارکنندگان برای برپایی هرچه بهتر و مطلوب تر این مسابقات تأکید و از دانش آموزان و سرپرستان استقبال کرد.
در این دوره از مسابقات 251 دانش آموز دختر و پسر از سراسر کشور حضور پیدا کرده و از فردا رقابت های خود را آغاز می کنند.

از اهداف هفدهمین دوره رقابت های آزمایشگاهی و نخستین دوره مسابقات کدنویسی می توان به تقویت مهارت کار گروهی در محیط های متنوع یادگیری، ایجاد زمینه طراحی و انجام پروژه های تحقیقی، پژوهشی و فناوری و تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش اشاره کرد.

گفتنی است، در کنار این دوره از مسابقات، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی پژوهش سراهای دانش آموزی سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار