کریمی: بیش از سه هزارنفر در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی شرکت کردند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از شرکت بیش از سه هزار نفر در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کریمی:  بیش از سه هزارنفر در  جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی شرکت کردند

عبدالرسول کریمی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی که عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد گفت: «کتاب تفکر و سبک زندگی در سال ۹۰ وارد پایه هفتم و در سال ۹۱ وارد پایه هشتم شد من خود جز مولفان این کتاب بودم.»

او افزود: «در طی دو سال گذشته دبیرخانه این درس در اختیار شهر تهران قرار گرفت و تلاش کردیم در این ۸ سال بتوانیم خوراک فکری خوبی در اختیار استان‌ها قرار دهیم.»

کریمی گفت: « ۳ هزار و ۷۲ نفر در این جشنواره شرکت کردند که مربیان و مشاوران درس تفکر و سبک زندگی بودند. آثار برتر ارسالی ۳۳۹ نمایش تدریس و طرح درس بوده است.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: «آغاز داوری این جشنواره از دی ۹۷ بود و شهر تهران در پاییز ۹۷ سایت دریافت الکترونیکی آثار را راه‌اندازی کرد.»

او گفت: «از ۵ استان برای داوری جشنواره استفاده کردیم. برای ایجاد وحدت‌رویه در داوری یکی از مولفان را دعوت کردیم تا نحوه داوری را آموزش دهد.»

کریمی گفت: «عصاره و چکیده کار این است که امروز از ۲۷ برگزیده کشور تقدیر می‌کنیم. ۳ برگزیده استانی، ۲ استان برگزیده در جذب نیروی انسانی، ۳ استان در زمینه توانمندسازی، ۳ استان در حوزه مجله تربیت، ۳ استان در بخش آموزش سبک زندگی و ۵ استان در بخش طراحی پوستر همچنین یک قطب برتر شناخته شده‌اند که از آنان تجلیل می‌کنیم.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: «معتقدیم دانش‌آموزان باید مهارت دانشی، فنی و آداب مهارت‌های زندگی را یاد بگیرند. دانش‌آموزانی که شناخت دقیق از خود و ارزش‌های خود داشته باشد به مشکل برنخواهند خورد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار