رئیس سازمان نهضت سوادآموزی مطرح کرد: لزوم تحلیل محتوای کتاب‌های درسی

تهران (پانا)‌- شانزدهمین جلسه شورای معاونان، مدیران و مشاوران سازمان نهضت سوادآموزی با حضور شاپور محمد‌زاده، رئیس این سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی مطرح کرد: لزوم تحلیل محتوای کتاب‌های درسی

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد‌آموزی، شاپور محمد‌زاده در این نشست با گرامیداشت آغاز هفته دولت و شهدای هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر، این هفته را به دولت‌مردان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی درباره محتوای کتاب‌های درسی و پژوهش‌های علمی گفت: «تحلیل محتوای کتاب‌های درسی از ضروریات است و ما باید به سمت‌ آن برویم و به دنبال عناوین و پژوهش‌هایی باشیم که بتواند مسئله‌ای از مسائل سوادآموزی را حل کند.»

او به موضوع پژوهش‌ها هم اشاره کرد و گفت: «در عناوین بقیه موضوعات پژوهشی بازنگری شود و با بازسازی و ادغام آن‌ها شاید بتوان در قالب یک عنوان جدید پژوهش انجام داد.»

محمد‌زاده به موضوع مکاتبات اداری هم اشاره کرد و گفت: «بنده اعتقاد ندارم رئیس سازمان همه نامه‌ها را ملاحظه کند بلکه باید نامه‌هایی را که برای سازمان از لحاظ مالی، حقوقی و سیاستی تعهدآور است، ببیند. باید به مدیران خود اعتماد کنیم و آنان اختیار لازم برای مکاتبات نامه‌های مربوط به حوزه مدیریت خود را داشته باشند؛ مشروط بر اینکه کارگروهی بنشینند و چارچوبی را در این زمینه تعیین کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار