مدیرعامل تراکتور: کارت بازی و  آی تی سی میمبلا صادر شده است

تبریز (پانا) - مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: کارت بازی و  آی تی سی میمبلا صادر شده همچنین تلاش برای صدور آی تی سی و کارت بازی کوین فورچونه انجام می‌شود و فردا معاون ورزشی باشگاه برای پیگیری این امور عازم تهران خواهد شد. 

کد مطلب: ۹۴۹۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل تراکتور: کارت بازی و  آی تی سی میمبلا صادر شده است

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتور، غلامرضا صادقیان در بخشی از گفتگوی تلویزیونی خود درباره احتمال جذب یک مدافع برای تراکتور گفت: صحبت‌هایی برای جذب یک مدافع ایرانی انجام شده و آقای دنیزلی نظر نهایی را در این خصوص خواهد داد و البته امکان دارد که این بازیکن ملی پوش باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:کارت بازی و آی تی سی میمبلا صادر شده همچنین تلاش برای صدور آی تی سی و کارت بازی کوین فورچونه انجام می‌شود و فردا معاون ورزشی باشگاه برای پیگیری این امور عازم تهران خواهد شد.

وی در خصوص تغییر نام باشگاه نیز اظهار کرد: تراکتور بین المللی است و متعلق به تمام هواداران ایران و دنیاست.

صادقیان در خصوص تغییرات ایجاد شده در لوگوی باشگاه، بیان کرد: باشگاه‌های دنیا هر چند سال یکبار تغییراتی در لوگوی باشگاهشان ایجاد می‌کنند و ما هرگز اجازه نمی‌دهیم به تاریخ و قدمت تراکتور لطمه وارد شود؛ به همین منظور سال آینده جشن ۵۰ سالگی تراکتور را با شکوه و عظمت برگزار خواهیم کرد.

صادقیان تاکید کرد: پس از رایزنی‌های انجام شده، پیراهن آدیداس را از استانبول تهیه کرده‌ایم و شرکت آدیداس پیشنهاد کرده که طرح ویژه و مختص تراکتور را برای فصل ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱ طراحی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار