در گفت‌وگو با پانا

محمدرضا گرایی: قهر از تیم ملی؟ ناراحت شدم اما دلیلی ندارد حاشیه درست کنم

هر وقت محمد بنا دستور بدهد به اردوی تیم ملی برمی‌گردم

(پانا) – قهرمان کشتی فرنگی آسیا شایعات درباره قهر کردنش از تیم ملی به دنبال قرار نداشتن در لیست مسابقات قهرمانی جهان را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۹۴۹۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
محمدرضا گرایی: قهر از تیم ملی؟ ناراحت شدم اما دلیلی ندارد حاشیه درست کنم

پس از اینکه اسامی فرنگی‌کاران اعزامی به مسابقات جهانی از سوی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران اعلام شد، حاشیه بزرگی در اردوی تیم ملی به وجود آمد مبنی بر اینکه 3 ملی‌پوش پس از اینکه متوجه شدند جایی در ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی ندارد با دعوا و قهر اردوی تیم ملی را ترک کردند که در بین این اسامی، نام محمدرضا گرایی کشتی‌گیر وزن ۷۲ کیلوگرم هم به چشم می‌خورد. این فرنگی‌کار جوان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره حواشی که این روزها اتفاق افتاده و شایعه قهر و ناراحتی او از تیم ملی گفت: قهر از تیم ملی؟ ناراحت شدم اما دلیلی ندارد برای تیمی که دوستش دارم حاشیه درست کنم. مشکلی پیش نیامده است و من هم کاری نکردم. از اینکه در ترکیب تیم ملی قرار نگرفتم ناراحت شدم اما با قهر و ناراحتی اردو را ترک نکردم.

وی با انتقاد از اینکه در حالی که جنجالی پیش نیامده است اما در این مورد زیاد صحبت می‌شود، اظهار کرد: من دقیقاً نمی‌دانم چه جنجالی پیش آمده است. در این مدت هم که از اردو برگشتم با هیچ‌کس صحبتی نکردم و نمی‌دانم اینکه می‌گویند جنجال به وجود آمده است چه معنی دارد.

یکی دیگر از شایعاتی که درباره محمد گرایی به گوش می‌رسید این بود که او پس از اینکه در اردو ابراز ناراحتی کرده است، از محمد بنا سیلی خورده است. گرایی در واکنش به این موضوع گفت: اصلاً چنین چیزی پیش نیامد. من چند ماه است که در اردوی تیم ملی هستم و واقعاً هم تلاش کردم تا بتوانم به جهانی اعزام شوم اما محمد بنا به عنوان سرمربی صلاح دانست در این وزن امین کاویانی‌نژاد را انتخاب کند. طبیعی بود که از این موضوع ناراحت شوم اما همان‌طور که گفتم نه بحث و دعوایی بود و نه اینکه محمد بنا شخصیتی است که بخواهد با کشتی‌گیر درگیر شود.

وی ادامه داد: این طبیعی بود که ناراحت بشوم اما واقعاً دنبال جنجال و حاشیه نبودم. این تیم موفقیتش برای من خیلی مهم است و دلیلی نمی‌بینم که بخواهم جنجال و حاشیه برای این تیم درست کنم. از طرفی برادرم محمدعلی هم قرار است به جهانی اعزام شود، او بهترین آمادگی را دارد و من اگر حواشی ایجاد می‌کردم بدون شک به او هم آسیب می‌زدم.

قهرمان 72 کیلوگرم کشتی فرنگی قاره آسیا در پایان گفت: با توجه به اینکه من طلای قهرمانی آسیا را به دست آوردم فکر می‌کردم در ترکیب جهانی قرار می‌گیرم اما این اتفاق نیفتاد. این هم خواست و نظر سرمربی تیم بود و همه ما باید به آن احترام بگذاریم. ضمن اینکه همه ما یک تیم هستیم و من واقعاً آرزویم این است که پرچم ایران در مسابقات جهانی به اهتزاز در بیاید. امیدوارم که خیلی خوب نتیجه بگیریم و من هم هر زمانی که مربیان و محمد بنا دستور بدهد به ترکیب تیم اضافه خواهم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار