معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان عنوان کرد:

استان خوزستان در سه سال اخیر در شرایط بحرانی مدیریت شده است

اهواز (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان در نشست شورای اداری استان گفت:استان خوزستان در سه سال اخیر در شرایط بحرانی مدیریت شده است .

کد مطلب: ۹۴۹۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استان خوزستان در سه سال اخیر در شرایط بحرانی مدیریت شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان:


کیامرث حاجی زاده عصر یکشنبه در نشست شورای اداری خوزستان در تالار امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز اظهار کرد: در هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب و دفاع مقدس آرزوی توفیق برای خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران داریم.
او افزود: طی سه سال اخیر خوزستان در بحران مدیریت شده و از بحران گرد و غبار بهمن 95 این استان پنج ابر بحران گرد و غبار، آتش سوزی های گسترده، خشکسالی، زمین لرزه و سیلاب را پشت سر گذاشته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان ادامه داد: وضعیت زیرساخت ها در خوزستان به نحوی بوده که تا قبل انقلاب خاص چند شهر به ویژه شهر نفتی بوده و بعد از پیروزی انقلاب نیز به واسطه تحمیل جنگ هشت ساله زیرساخت های بسیاری در این استان نابود شد.
حاجی زاده بیان کرد: در شروع بحران گرد و غبار با توصیه مقام معظم رهبری و پای کار آمدن هیئت دولت یک حرکت جدی در خوزستان برای رسیدگی به زیرساخت ها آغاز و اعتبارات خوبی در مصوبه فروردین 96 برای خوزستان در این دولت تصویب شد.
اوبا اشاره به اینکه حماسه آفرینی اصلی در هر پنج ابربحران از سوی مردم خلق شد، عنوان کرد: در بحران گرد و غبار بهمن 95 آب، برق، زیرساخت ها، ارتباطات و فناوری به کلی قطع شد ولی به علت کارهای خوبی که شروع شده در بحران های بعدی کمترین مشکلات را در این حوزه داشتیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان یادآور شد: ستاد گرامیداشت هفته دولت در استانداری خوزستان به دستور استاندار تشکیل و نمایشگاه مربوطه نیز در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار می شود.
حاجی زاده در پایان گفت: اگر قرار باشد نقدی صورت بگیرد باید منصفانه باشد چون خوزستان طی سه سال اخیر با بحران های بسیاری مدیریت شده و شرایط عادی نداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار