رییس اداره بازنشستگی شهر تهران: تقدیر از بازنشستگان در مناطق، نهادینه می شود

تهران ( پانا) - اولین مراسم تکریم بازنشستگان شهر تهران به همت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در سالن معلم منطقه ۳ برگزار شد و میرزایی، رییس اداره بازنشستگی آموزش و پرورش شهر تهران از تداوم این همایش ها در مناطق مختلف برای تقدیر از بازنشستگان خبر داد. 

کد مطلب: ۹۴۹۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رییس اداره بازنشستگی شهر تهران: تقدیر از بازنشستگان در مناطق، نهادینه می شود

محمدرضا میرزایی، رییس اداره بازنشستگی شهر تهران با اشاره به اینکه این مراسم اولین گردهمایی برای تکریم از بازنشستگان شهر تهران است، گفت: ۳۵۰ نفر از منتخبین شهر تهران، با میزبانی اداره آموزش و پرورش منطقه۳ دعوت کردیم تا در آستانه روز خانواده و بازنشستگان، طی مراسمی از زحمات و تلاش های ارزشمند آنها قدردانی شود.
وی افزود: در این مراسم از نخبگان مولفان و ورزشکاران بازنشسته نیز دعوت شد تا بصورت ویژه از آنها تقدیر شود.
میرزایی با اشاره به چگونگی گزینش بازنشستگان منتخب ویژه گفت: در موضوع بازنشستگان موضوعات فعالیت بسیار زیاد است و تعداد بازنشستگانی که با فعالیت های هنری و ورزشی و ادبی و علمی شان همچنان پیشرو هستند زیاد است اما فعلا کسانی را که دسترسی داشتیم شناسایی و احصا کردیم و قرار است در برنامه های آتی دورهمی هایی برای تقدیر از بازنشستگان دیگر نیز داشته باشیم.
رییس اداره بازنشستگی شهر تهران افزود: قرار است سامانه ای طراحی شود تا همکاران در مناطق آماربازنشستگان فعال و موفق شان را ثبت کنند چون هنوز آمار دقیقی نداریم و انشاله در مراسم های بعدی بتوانیم از این عزیزان نیز تقدیر کنیم.
میرزایی افزود: در نظر داریم این نوع تقدیر از بازنشستگان را در مناطق نهادینه کنیم تا رویه ای شود برای بقیه مناطق و مدارس تا آنها نیز قدردان زحمات این قشر فرهنگی باشند و موضوع بازنشستگی هم وزن سایر برنامه ها دارای اهمیت و جایگاه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار