بهره برداری از آموزشگاه هشت کلاسه خیرسازدرصفادشت ملارد

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از بهره‌برداری آموزشگاه هشت کلاسه در صفادشت ملارد به مناسبت دومین روز هفته دولت باحضور استاندار تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از آموزشگاه هشت کلاسه خیرسازدرصفادشت ملارد

محمد صیدلو در این باره اظهار کرد: در دومین روز از هفته دولت با استاندار تهران، آموزشگاه هشت کلاسه خیرسازدر به نام مرحومه افضلی دربخش صفادشت شهرستان ملارد، به بهره برداری رسید.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرو آغاز هفته دولت افزود: آموزشگاه هشت کلاسه خیر سازبه همت خیر نیک اندیش محمد تاج‌زاده در زمینی به مساحت 3200 مترمربع و زیربنای 727 مترمربع ساخته شده است.

صیدلو تصریح کرد: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 21 میلیارد ریال در صفادشت ملارد با همکاری شهرداری صفادشت به بهره برداری رسیده است.

در این آیین علی شهری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران و جمعی از مسئوللن ملارد نیز حضور داشتند.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از اتمام عملیات عمرانی دو باب مدرسه خیرساز در شهرری خبر داد و گفت: این مدارس طی هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

صیدلو خاطر نشان کرد: مدرسه ابتدایی شش کلاسه مهدی موجانی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت 1200 متر مربع احداث شده است که با همکاری اداره نوسازی تا ابتدای سال تحصیلی جاری آماده‌ بهره برداری می‌شود.

او در ادامه با بیان اینکه عملیات عمرانی مدرسه نه‌کلاسه خیرساز بانو عفت آهنگر نیز هم اکنون پایان یافته‌ است، تصریح کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت 1600 متر مربع و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در قیامدشت احداث شده است که به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

صیدلو با تاکید بر تراکم بالای دانش آموزی در شهرستانهای استان تهران، خاطرنشان کرد: باید با توجه ویژه مسئولان و همت بلند و والای خیران نیک‌اندیش در راستای گسترش فضاهای آموزشی و تربیتی گام برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار