اعلام وصول سوال مطهری، حضرتی و کواکبیان از وزیر دادگستری درباره قتل شیرمحمدعلی

تهران (پانا) - سوالات سه نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از وزیر دادگستری درباره چرایی قتل علیرضا شیرمحمدعلی در زندان فشافویه اعلام وصول شد.

کد مطلب: ۹۴۹۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام وصول سوال مطهری، حضرتی و کواکبیان از وزیر دادگستری درباره قتل شیرمحمدعلی

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) سوال ملی داریوش اسماعیلی نماینده سروستان از وزیر دادگستری درباره علت عدم برخورد سازمان تعزیزات حکومتی با گرانی‌های غیرعادی و سوء‌استفاده برخی افراد از افزایش قیمت‌ها را اعلام وصول کرد.

او همچنین سوال ملی مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود از وزیر دادگستری در مورد اقدامات صورت گرفته درباره جزء یک بند«ب» ماده ۱۱۳ قانون برنامه ششم توسعه را به همراه سوال ملی علی مطهری، الیاس حضرتی و مصطفی کواکبیان نمایندگان تهران از وزیر دادگستری در مورد علت مرگ (قتل) علیرضا شیرمحمدی، زندانی سیاسی در زندان فشافویه را اعلام وصول کرد.

سایر سوالات اعلام وصول شده نیز به شرح زیر است:

سوال ملی سید فرید موسوی نماینده تهران از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد اقدامات آن وزارتخانه درباره تکالیف مندرج در بندهای ۷ تا ۱۱ مصوبه هیات وزیران در جهت بهبود فضای کسب‌وکار کشور.

سوال ملی رضا انصاری، نماینده داراب از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد پایبند نبودن شرکت‌ خودروسازی سایپا به تعهدات پیش‌فروش.

سوال ملی سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد اصرار به استمرار حضور بازنشستگان در وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌های زیرمجموعه.

سوال ملی امیر خجسته نماینده همدان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد عدم مهار قیمت خودرو در کشور.

سوال ملی هاجر چنارانی، نماینده نیشابور از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد برنامه آن وزارتخانه برای حمایت از قطعه‌سازان داخلی.

سوال ملی امیر خجسته، نماینده همدان از وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت بی‌توجهی به حل مشکل قیمت‌های کاذب در بازار خودرو.

سوال منطقه‌ای بیت‌الله عبداللهی، نماینده اهر و هریس از وزیر ورزش و جوانان در مورد بی‌توجهی به تکمیل ورزشگاه‌های اهر و میدان فوتبال هریس.

سوال منطقه‌ای بیت‌الله عبداللهی، نماینده اهر و هریس از وزیر نیرو درباره نیمه تمام ماندن سد ایثار اهر و هریس.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار