فولادوند: به همراهی پیشکسوتان نیازمندیم

تهران (پانا) - آیین تکریم بازنشستگان فرهنگی شهر تهران در سالن همایش معلم آموزش و پرورش منطقه3با حضور سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و معاونان و روسای مناطق شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: به همراهی پیشکسوتان نیازمندیم

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با تقدیر از بازنشستگان که در راستای تعلیم و تربیت فعالیت داشتند و جزو ذخیره های آموزش و پرورش هستند، گفت: امروز به بهانه روز خانواده، برنامه تجلیل از بازنشستگان برگزار می شود و امیدواریم بعد از این باز هم در خدمت بزرگان آموزش و پرورش باشیم.

وی افزود: اقای حسینی، سرپرست فعلی آموزش و پرورش در مباحث بازنشستگان افراد متخصص حوزه را مسئول کرده اند و خود نیز افراد دغدغه مند این حوزه هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۲ هزار همکار بازنشسته در تهران وجود دارد، گفت: باید باز تعریفی در نگرش به بازنشستگی ایجاد شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در راستای رفع نیازمندی‌های مادی و فرهنگی گام موثری در جلسات مختلف برداریم و برای اینکه پیشکسوتان بتوانند از خدمات بیشتر استفاده کنند، چهار پایگاه خدمت رسانی در شمال و جنوب شرق و غرب تهران تدارک دیده‌ایم.

فولادوند با اشاره به این که سعی می کنیم خدمات مورد نیاز به بازنشستگان را ارائه دهیم، افزود: برنامه‌های گوناگون در دست اقدام است. شما موثر ترین عناصری هستید که می‌توانید در راستای نگاه داشت نیروهای انسانی فعلی به ما کمک کنید. امیدواریم از تجربیات شما بهتر استفاده کنیم و با تغییری که در قانون ایجاد شده است بازنشستگان می توانند به صورت هفتگی ۱۴ ساعت در تعلیم و تربیت ایفای نقش کنید. همچنین در کارگروه های فرهنگی و هنری حضور ارزشمند شما بسیار مهم است.

فولادوند افزود: ما تغییرات را شروع کرده ایم و امیدواریم گام‌های موثری در تغییر نگرش به حوزه بازنشستگی ایجاد شود.

فولادوند در ارتباط با برنامه های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش هایی برای افرادی که تازه قرار است بازنشسته شوند، داشته باشیم تا مشکلات روحی و روانی ایجاد نشود و همچنین آموزش و پرورش شهر تهران سعی می‌کند فاصله‌اش را با بازنشستگان کم کرده و به همان میزانی که در خدمت شاغلین هستیم در خدمت بازنشستگان نیز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار