دیدار اعضای تیم فوتسال دانش‌آموزی با معاون وزیر آموزش و پرورش

تهران (پانا) - اعضای تیم ملی فوتسال دانش‌آموزای اعزامی به مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس آسیا در تایلند صبح امروز با مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۴۹۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای تیم فوتسال دانش‌آموزی با معاون وزیر آموزش و پرورش

در این دیدار که حمید صائبی، مدیر تیم‌های ملی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و اعضای کادر فنی تیم اعزامی نیز حضور داشتند، حسین بابویی، رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: «تیم اعزامی به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران و با نام آذربایجان شرقی در مسابقات فوتسال دانش‌آموزی آسیا در بانکوک شرکت می‌کند.»

او ادامه داد: «خدا را شاکریم که حمایت لازم از حوزه‌های مختلف ورزش دانش‌آموزی در وزارت آموزش و پرورش وجود دارد. برای تیم اعزامی تاکنون ۴ دوره اردو برگزار شده است. یاشار مطلب‌زاده به عنوان سرمربی همراه تیم اعزام می‌شود که یکی از معلمان خوب تربیت‌بدنی کشور هستند. استارت تشکیل تیم فوتسال حدودا ۴ ماه و با دستور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش انجام شد.»

بابویی خطاب به اعضای تیم افزود: «امیدوارم شما ورزشکاران به عنوان نماینده ایران در مرحله اول منش‌های اسلامی ایرانی و پهلوانی را بروز دهید و با هماهنگی و تلاش و آمادگی لازم به آنچه که شایسته آن هستید دست یابید و مقام خوبی کسب کنید.»

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست گزارشی از روند اردوهای دانش‌آموزی ارائه کرد و گفت: «در سال ۹۷ مسابقات کشوری فوتسال دانش‌آموزی برگزار و تیم آذربایجان شرقی مقام اول این مسابقات را کسب کرد. بعد از ابلاغ ها و پیگیری‌های قرار شد تیم اعزامی با نام آذربایجان شرقی به مسابقات مدارس آسیا اعزام شود. اردوهای تیم فوتسال از خرداد امسال تشکیل شده است. ابتدا ۶۰ بازیکن از تمام کشور در اردو شرکت کردند و در نهایت بازیکنان انتخاب شدند تا به مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس آسیا اعزام شوند.»

بهزاد رسولی، حسین فعله‌گری، بلال اسماعیلی، محمد شکری، میثم باقری، امیرحسین زینلی، سینا بصیرانی، سجاد بخشیان، سجاد هاشم‌پور، محمدهادی یوسفی، محمد صادقی و مهدی‌یاری نیز بازیکنان تیم فوتسال ایران در مسابقات دانش‌آموزی تایلند هستند.

اولین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس آسیا از چهارم تا یازدهم شهریور در شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود و تیم فوتسال دانش‌آموزی کشورمان امشب به تایلند اعزام می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار