معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

شادی دانشمندان کوچک کرمانشاهی در جشنواره بزرگ جابربن‌حیان در بندر انزلی

کرمانشاه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه از شادی دانشمندان کوچک کرمانشاهی در جشنواره بزرگ جابربن‌حیان در بندر انزلی و حضور فعال آنها در هشتمین جشنواره کشوری پروژه‌های علمی، دانش‌آموزی جابربن‌حیان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
شادی دانشمندان کوچک کرمانشاهی در جشنواره بزرگ جابربن‌حیان در بندر انزلی

ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: حضور فعال و پرشور دانش‌آموزان کرمانشاهی در هشتمین جشنواره کشوری پروژه‌های علمی دانش‌آموزی جابربن‌حیان سند دیگر بر پویایی آموزش ابتدایی استان است.

وی افزود: هشتمین جشنواره پروژه­‌های علمی کشوری دانش‌آموزی جابربن‌حیان در استان گیلان در منطقه آزاد انزلی با حضور دانش‌آموزان منتخب استان‌های سراسر کشور از تاریخ 25 لغایت 27 مرداد‌ماه برگزار گردید.

فضلی خاطر‌نشان کرد: این جشنواره با هدف تجلیل از فعالیت‌های علمی دانش‌آموزان و معلمان راهنمای طرح و مجریان جشنواره استان‌ها و ارج نهادن به فعالیت‌های علمی و پژوهشی برگزار شد که دانش‌آموزان منتخب استان کرمانشاه نیز با 6 طرح برگزیده، فعالانه در این جشنواره شرکت نمودند .

گفتنی است، سرپرست وزارت آموزش و پرورش به همراه معاون آموزش ابتدایی و مدیر‌کل آموزش ابتدایی و دیگر مسؤولان وزارت از غرفه طرح‌های برگزیده استان کرمانشاه بازدید نموده و دانش‌آموزان منتخب فرآیند اجرای طرح‌های خود وکارکرد آن‌ها را برای مسؤولان توضیح دادند.

در این مراسم از مسؤولان، مربیان و دانش‌آموزان استان‌ها تقدیر به عمل آمد و لازم به ذکر است که در این جشنواره 300 دانش‌آموز با ارائه 206 اثر منتخب در غالب آزمایش و طراحی و ساخت از سراسر کشور حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار