برگزاری اولین شب شعر و موسیقی با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست در مرودشت 

مرودشت (پانا) - نخستین  شب شعر و موسیقی با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست در مرودشت و ایجاد ارتباط صمیمی تر بین شاعر و مخاطب برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
 برگزاری اولین شب شعر و موسیقی با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست در مرودشت 

دبیر اجرایی شب شعر و موسیقی در گفت‌وگو با پانا هدف اصلی شب شعر را ایجاد ارتباط صمیمی‌تر بین شاعر و مخاطب خواند.

رحیم فخار افزود: این شب شعر علاوه بر دنبال کردن هدف اصلی با شعار حمایت از کودکان بی سرپرست برای اولین بار در سال جاری برگزار شد که با توجه به اینکه این نخستین باری است که برای مراسم شب شعر در شهرستان مرودشت بلیط فروخته شده است، تمام عواید حاصل از فروش بلیط صرف امور خیریه خواهد شد.
دبیر انجمن شعر جوان مرودشت با اشاره به حضور شش نفر از شاعران برجسته استان و شعر خوانی اعضای پیشکسوت و نوپای انجمن شعر جوان سطح برگزاری کیفی و کمی و همچنین میزان استقبال مردمی را بسیار خوب خواند و گفت بی شک شعر یکی از تاثیر گذارترین هنر هاست و به سبب ارتباط کلامی، الفت و همدلی خوبی بین شاعر و مخاطب برقرار می شود.

او ادامه داد: بزرگترین برون‌داد هر انجمن ادبی شب شعر است که با برگزاری مراسم شب شعر علاوه بر ایجاد پل ارتباطی نزدیک بین شاعر و مخاطب، شرکت‌کنندگان در مراسم می‌توانند به شیوه مؤثرتری شعر بشنوند.

او اضافه کرد: ارائه هر هنری به بالا بردن سطح فرهنگ نیز کمک خواهد کرد.
این شب شعر که با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با همکاری انجمن شعر اردیبهشت، انجمن موسیقی و انجمن عکس و فیلم پویانمایی با حمایت طیف وسیعی از هنرمندان در قالب کمپین همایار برگزار شد، که عوامل اجرایی این مراسم اعضای انجمن شعر جوان مرودشت بودند.

خبرنگار:نگین شعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار