عربستانی‌ها پروژه اخراج برانکو را جدی‌تر کردند؛ الاهلی جانشین پروفسور را انتخاب کرد

(پانا) – به نظر می‌رسد مدیران الاهلی عربستان تصمیم‌شان درباره اخراج زودهنگام برانکو را گرفته‌اند و در صورت نتیجه نگرفتن طی هفته‌های آینده او وداعی زودهنگام با این تیم خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۴۹۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
عربستانی‌ها پروژه اخراج برانکو را جدی‌تر کردند؛ الاهلی جانشین پروفسور را انتخاب کرد

برانکو ایوانکوویچ که چند ماه پیش قراردادش با پرسپولیس را یکطرفه فسخ کرد تا یکبار دیگر به فوتبال عربستان برگردد، در حالی که تنها سه بازی رسمی را روی نیمکت این تیم عربستانی حضور داشته در آستانه اخراج قرار گرفته است.

حذف از لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی و شروع ضعیف در لیگ برتر عربستان باعث شد تا مدیران و هواداران الاهلی خیلی زود صدای اعتراض خود را به روی برانکو بلندتر کنند و پس از اینکه الاهلی در لیگ عربستان در دیداری خانگی متوقف شد، مدیران این باشگاه جلسه‌ای فوری با برانکو برگزار کردند و آخرین و جدی‌ترین اخطار را به او دادند.

ساعتی پیش سایت الموطن با انتشار خبری مدعی شد که مدیران باشگاه الاهلی هر چند آخرین اخطار را به برانکو داده‌اند اما مذاکرات برای تعیین جانشین او را آغاز کرده‌اند و جلسه مهمی با کریستین گروس سرمربی سوئیسی فصل گذشته الزمالک مصر آغاز کرده‌اند و احتمال دارد طی چند روز آینده در صورت ناکامی برانکو در دیدار خارج از خانه مقابل الاتفاق، حکم اخراج او صادر شده و مربی سوئیسی جای او را بگیرد.

گروس قبل از اینکه به الزمالک مصر برود، سه فصل سرمربی الاهلی عربستان بود و توانست دو بار این تیم را قهرمان لیگ برتر عربستان کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار