درخشش دختران تهرانی در مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی کشور 

تهران (پانا) - بیست و هشت نفر از دانش آموزان دختر اعزامی به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی سراسر کشور، رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

کد مطلب: ۹۴۹۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دختران تهرانی در مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی کشور 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اعلام خبر موفقیت دانش آموزان دختر در این دوره از مسابقات گفت: در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری و ادبی دانش آموزان دختر برگزیده سراسر کشور که از 28 تا 31مرداد ماه در اردوگاه ملی شهید باهنر تهران برگزار شد؛ دانش آموزان دخترافتخارآفرینی کردند و توانستند بیست و هشت رتبه اول تا سوم را از آن خود کنند.

کریمی افزود: دانش آموزان در رشته های نمایش عروسکی (انفرادی)، مشبک کاری، نقاشی خط، نگارگری ایرانی، آبرنگ، تصویرسازی، مجسمه سازی، تکنوازی ویلنسل و تکنوازی قانون رتبه های اول کشور را از آن خود کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران ادامه داد: رتبه های دوم کشور در رشته های طراحی جلد، عکاسی، تذهیب، طراحی با مداد، کاشی کاری، معرق کاری، تکنوازی ویلن کلاسیک، نمایش صحنه ای (انفرادی) و فیلم کوتاه داستانی نیز به برگزیدگان تهرانی اختصاص یافت.دانش آموزان هنرمندان و ادیب پایتخت همچنین رتبه سوم رشته های شعر، فیلم کوتاه پویانمایی، نقالی، تکنوازی سنتور، وبلاگ، خط نسخ، نگارگری و عکاسی را نیز کسب کردند.

عبدالرسول کریمی ضمن تبریک به خانواده های دانش آموزان، همکاران مدارس و مناطق اظهار داشت که در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در مجموع دانش آموزان شهر تهران موفق به دریافت 64 رتبه شده اند که نسبت به سالهای قبل رشد قابل قبولی داشته است.

وی در پایان از تمام دانش آموزان هنرمند، جهت شرکت در مسابقات سال تحصیلی آینده دعوت و اظهار امیدواری کرد که این مسابقات محل رشد و استعداد دانش آموزان هنرمند گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار