کسب دو مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان استان کردستان در جشنواره سفیران سلامت

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از کسب دو مقام برتر در رشته نقاشی در مرحله کشوری جشنواره سفیران سلامت توسط دانش آموزان استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان استان  کردستان در جشنواره سفیران سلامت

افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش کردستان،با اعلام این خبر گفت: سفیران سلامت یکی از برنامه های محوری این حوزه است که طی فرآیندی مدون دانش آموزان علاقمند و مستعد در 12 سرفصل مشخص، مطالب و موضوعات مرتبط با بهداشت فردی، بهداشت روانی و بهداشت عمومی را آموزش می بینند و به سایر دانش آموزان و خانواده ها تسری می دهند.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح دانش آموزان دوره اول ابتدایی در قالب نقاشی، دانش آموزان دور دوم ابتدایی در بخش انشاءنویسی، دانش آموزان متوسطه اول در قالب داستان نویسی و دانش آموزان متوسطه دوم نیز در بخش عکاسی و با موضوعات تغذیه سالم، آلاینده های زیست محیطی و خود مراقبتی و بهداشت فردی شرکت می کنند.

خوش گوار افزود: پس از برگزاری جشنواره در سطوح مدرسه و شهرستان در بهمن و اسفند ماه سال 97، مرحله استانی جشنواره در هفته اول اردیبهشت 98 و همزمان با هفته سلامت برگزار و در سومین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت از نفرات برتر استانی تجلیل و آثار برتر به مرحله کشوری معرفی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان در پایان عنوان کرد: در بین آثار راه یافته به مرحله کشوری، دو دانش آموز کردستانی در بخش نقاشی به نام های مهدیس نورعلی زاده از دبستان یگانه و محمدپارسا بهرامی از دبستان پروفسور ستاره، هر دو از شهرستان بیجار، به ترتیب رتبه های اول و سوم کشور را کسب کردند.

وی ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان برگزیده، خانواده های محترم آنان ، دانش آموزان و فرهنگیان استان ، از اهتمام و زحمات مسئولین و دست اندرکاران امر تشکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار