برگزاری جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید پیشوا با حضور معاون وزیر صمت

پیشوا(پانا)-معاون وزیر صمت با اشاره به مشکلات صنعت شهرستان پیشوا گفت: تا رسیدن به نتیجه نهایی جلسات ستاد تسهیل رفع موانع تولیددرسطح شهرستان به صورت هفتگی با ریاست فرماندار به صورت جدی دنبال شود.

کد مطلب: ۹۴۹۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید پیشوا با حضور معاون وزیر صمت

در این جلسه فرشاد مقیمی، معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت در سخنانی اظهارداشت:دررابطه با اعتبار و هماهنگی بانک‌ها با صاحبان صنایع نیز نیازهای بخش صنعت از ابتدای سال به بانک مرکزی اعلام شده و اخیرا نیز رییس کل بانک مرکزی در سفری که به استان کرمانشاه داشتند، اعلام کردند که به صورت جدی بحث تامین نقدینگی مورد نیاز تولید کشور را با طرح‌هایی که در نظر گرفتند، حل وفصل خواهند کرد.

او گفت: با همین شرایط موجود اینطور نیست که تسهیلات وجود نداشته باشد باید مسائل را شناسایی کنیم و مراجعات به بانک‌های مختلف را انجام دهیم.

معاون وزیر صمت خاطرنشان کرد: مشکلات شهرک‌های صنعتی را با جدیت پیگیری می‌کنیم و با همکاری که در حوزه تامین مالی کشور خواهیم کرد تا بتوانیم امکانات بیشتری برای تولیدکنندگان فراهم کنیم.

مقیمی افزود: ما روی موضوع بحث تامین نیازمندی‌ها پیگیری‌های مستمری انجام می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم این اهداف را با توجه به فرامین مختلف که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مقاطع مختلف صادر کردند، انجام دهیم.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار