استاندار کهگیلویه و بویراحمد: منافع من در خدمت به مردم است

پانا (یاسوج) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست تشریح برنامه های هفته دولت تاکید کرد، منافع من در خدمت به مردم است.

کد مطلب: ۹۴۹۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: منافع من در خدمت به مردم است

حسین کلانتری از بهره برداری ۲۲۲ پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد و ابراز داشت: میزان اعتبار هزینه‌شده پروژه‌های عمرانی و اقتصادی که در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود حدود 600 میلیارد تومان است.

استاندار با بیان اینکه براساس محاسبات دستگاه های اجرایی استان با بهر برداری از این تعداد پروژه برای ۳۰۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد، گفت: شهرهای بویراحمد ، گچساران و کهگیلویه بیشترین پروژه ها را دارند.

کلانتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اتمام پروژه های قبلی در استان و عدم اجرای پروژه جدید ابراز داشت:بیش از ۲۲۵۰ پروژه مختلف در سطح استان کهگیلویه وجود دارد و تنها چند پروژه جدید در حوزه اقتصادی داریم .

وی در خصوص برخورد با کم کاری‌ها به خصوص در حوزه بازار و در راستای رفع مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده است اظهار کرد: تمام تصمیماتی که می‌گیریم اول از همه بر اساس رای‌گیری و خرد جمعی است و دیدید که در شورای برنامه‌ریزی استان برای اولین بار تصمیمات و مصوبات بر اساس رای‌گیری صورت گرفت.

استاندار ادامه داد: در قضیه بازار هم بدون جنجال به دنبال راهکار هستیم و یک فرصت یک ماهه داده‌ایم تا تغییر را مشاهده کنیم هر چند که تغییرات یک شبه صورت نمی‌گیرد اما وضعیت را به سطحی خواهیم رساند که مردم راضی باشند.

وی بکارگیری صحیح ظرفیت نمایندگان مجلس برای توسعه استان و مطالبات عمومی را ضروری دانسنت و ابراز داشت: باید از این حوزه با نگاه مطالبات عمومی برای توسعه استان استفاده شود.

کلانتری، مردم را شایسته خدمت دانست و از تعداد 27 هزار کارمند در استان خبر داد که اگر همه آن‌ها توان حداکثری خود را بگذارند تحولی بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد شکل خواهد گرفت.

استاندار از تشکیل شورا و برگزاری همایشی مهم با حضور شخصیت های برجسته استان خبر داد و گفت: با تعامل مجموعه دانشگاه یاسوج برنامه ریزی برای تحقق این برنامه و بکارگیری ظرفیت های بالای انسانی برای رشد و توسعه استان انجام گرفته است.

مدیران حق ندارند از فرصت مدیریتی خود له یا علیه کاندیدی استفاده کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار در پاسخ به سؤالات اصحاب رسانه در خصوص این که سخنگوی ستاد انتخابات در استان چه کسی خواهد بود اظهار کرد: معمولا خود من پاسخگوی سؤالات در انتخابات هستم و اگر نیاز باشد برخی مطالب را روابط عمومی اعلام می‌کند.

احد جمالی به برگزاری با صلابت انتخابات در استان تاکید کرد و گفت: از رای مردم محافظت می‌کنیم و همچنین هیچ مدیری حق ندارد در انتخابات له یا علیه کسی وارد انتخابات شود.

معاون استاندار تاکید کرد که فضای انتخابات نباید امنیتی باشد بلکه باید فضای انتخاباتی عقلانی داشته باشیم و استاندار هم در خصوص انتخابات حساس است.

جمالی با اشاره به اینکه مدیران حق ندارند از فرصت مدیریتی خود له یا علیه کاندیدی استفاده کنند گفت: اگر در زمینه دخالت مدیران در انتخابات ادله محکمه پسندی دال بر دخالت باشد احضار می‌کنیم و اگر گوش شنوایی نباشد برخورد خواهیم کرد.

جمالی از همه به خصوص سیاسیون خواست تا آستانه تحمل خود را بالا ببرند و نسبت به تغییر و تحولات حساسیت به خرج ندهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار