اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری با عصر جدید

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، گفت: این آمادگی را داریم که به صورت سازمان یافته، مخصوصا درباره حضور استعدادهای مناطق دور از مرکز و کمتر توسعه یافته به برنامه عصر جدید کمک کنیم.

کد مطلب: ۹۴۹۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری با عصر جدید

علی رمضانی در گفت‌وگو با ایرنا با ابراز خرسندی از ورود تلویزیون به بحث استعدادیابی، اظهار داشت: درباره تولید مجموعه عصر جدید هیچ سازمان، نهاد و تهیه کننده ای به آموزش و پرورش مراجعه نکرده است تا ما بتوانیم به صورت سازمان‌ یافته در حضور دانش‌آموزان خلاق و مبتکر کمک کنیم.

وی درباره حساسیت حضور دانش آموزان در برنامه‌های استعدادیابی، گفت: ورود دانش آموزان به برنامه‌های استعدادیابی بدون در نظر گرفتن نیازهای مقدماتی و اولیه آنها مانند نیازهای تربیتی، اقتصادی و معیشتی و ... آسیب‌زا است. حضور یک باره و توجه نهایی به خودشکوفایی به عنوان نیاز اصلی آخرین مرحله چرخه تربیتی است.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان مستعد در چنین برنامه هایی نیازمند تداوم مسیر است و نباید آنان را در نقطه ای رها کرد، افزود: فرآیند بروز و ظهور توانمندی‌های دانش‌آموزان باید مرحله به مرحله و با توجه به شرایط روحی و روانی مختص سن آنان باشد.

رمضانی ضمن تقدیر از اقدام صدا و سیما در کشف استعدادها، گفت: ما نیز آمادگی خود را برای ورود به بحث معرفی استعدادها، خلاقیت ها و ابتکارات دانش آموزان در فصل آتی عصر جدید اعلام می کنیم.

وی افزود: ما در آموزش و پرورش آمادگی داریم که به صورت سازمان یافته، مخصوصا درباره حضور استعدادهای مناطق دور از مرکز و کمتر توسعه یافته کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار