فولادوند:‌ دقت در انتصاب مدیران ، تضمین بهبود وضعیت آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - فولادوند هدف از پروژه مهر را فرآیندهای موثر در آماده سازی مدارس و ادارات برای استقبال از سال تحصیلی آینده و شناسایی مشکلات و همکاری و همدلی جهت اتخاذ تصمیمات موثربرای مرتفع کردن آنها اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۴۹۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند:‌ دقت در انتصاب مدیران ، تضمین بهبود وضعیت آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مسئولان کارگروه های پنج گانه پروژه مهر منطقه 18، گزارش فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته خود را ارائه نمودند و در ادامه فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک آغاز هفته دولت و تقدیر از اقدامات انجام گرفته،هدف از پروژه مهر را فرآیندهای موثر در آماده سازی مدارس و ادارات برای استقبال از سال تحصیلی آینده ، شناسایی مشکلات و تنگناها و همکاری و همدلی جهت اتخاذ تصمیمات موثربرای مرتفع کردن آنها دانست.

فولادوند گفت: ساماندهی نیروی انسانی یکی از مهمترین چالش ها در آموزش وپرورش شهر تهران است و اگر ما در ساماندهی نیروی انسانی عادلانه وصحیح عمل نمائیم قطعا منجر به بهبود آموزشی در مدارس خواهد شد. افزایش بهره وری منابع انسانی، اجرایی کردن بخش های مرتبط از سند تحول بنیادین، ارتقاء کیفیت فعالیت ها، توسعه عدالت آموزشی و تفویض بیشتر اختیارات و افزایش مشارکت سطوح اجرایی در نظام تصمیم گیری از مهمترین اهداف و رویکرد های مورد نظر در تدوین و اجرای برنامه توسعه سنواتی و سازماندهی عوامل آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران با تصریح در انتصاب مدیران کارآمد ادامه داد: در انتخاب و انتصاب مدیران دقت شود و این اولین گام در تضمین کیفیت و بهبود وضعیت آموزش و پرورش است . هر چه در انتصاب مدیران دقت بیشتری شود و مدیران پاک دامن، پاک دست، مردمی و کاردان منسوب شوند، مشکلات اداره آموزش و پرورش مناطق کمتر خواهد بود.

مینو زمان، رئیس ستاد پروژه مهر منطقه 8 ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و تبریک آغاز هفته دولت اظهارداشت: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدارسی شاداب و بانشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است .کمیته های پنج گانه پروژه مهر و مدیران مدارس در منطقه 8 با استفاده از خلاقیت و نوآوری طوری عمل نموده اند تا با بهره گیری از توان و تخصص کلیه همکاران زمینه ی تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم گردد.

در پایان جلسه نمایندگان کار گروه ها جزئیات فعالیت های انجام شده در منطقه را شرح داده و باهمکاران متناظر کار گروه ها در اداره کل به تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار