درخشش دانش آموزان دختر کردستانی در مسابقات کشوری دوومیدانی و ژیمناستیک

سنندج(پانا)-دانش آموزان دختران استان کردستان در مرحله کشوری مسابقات دوومیدانی و ژیمناستیک با کسب سه مدال برنز،کاپ اخلاق و تندیس استان برتر در مسائل زیست محیطی خوش درخشیدند .

کد مطلب: ۹۴۹۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان دختر کردستانی در مسابقات کشوری دوومیدانی و ژیمناستیک

افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت استان ،با اعلام این خبر گفت:در این رقابت ها که در شهرکرد برگزار شد،در رشته ژیمناستیک و در ماده چوب موازنه،ژینا کمانگر،موفق به کسب مقام سوم شد.همچنین در رشته دوومیدانی،آژین قادری و حدیث حسین پناهی از سنندج به ترتیب در مواد 200 متر و 100 متر با مانع،دو گردن آویز برنز را از آن خود کردند.

وی افزود: در پایان این رویدادها،تیم دوو میدانی کردستان با نظر موافق کمیته های اجرایی،فنی،پذیرش و اسکان،به عنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد و کاپ اخلاق را دریافت کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در ادامه عنوان کرد:رعایت مسائل زیست محیطی،احترام به طبیعت و رعایت بهداشت محیط توسط دانش آموزان کردستانی،موجب شد که تندیس ویژه استان برتر این بخش نیز به کردستان اهداء شود .

وی ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان برگزیده، خانواده های محترم آنان ، دانش آموزان و فرهنگیان استان ، از اهتمام و زحمات مسئولین و دست اندرکاران امر تشکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار