بر اساس توافق حسینی و نوبخت

حقوق نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش از اول مهر ماهانه پرداخت می‌شود

تهران (پانا) - در دیدار سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه کشور، دو طرف درباره پرداخت مجموعه حقوق، حق‌التدریس و حق‌الزحمه نیروهای خرید خدمات به‌صورت ماهانه و تخصیص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار رتبه‌بندی فرهنگیان از اول مهر توافق کردند.

کد مطلب: ۹۴۹۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
حقوق نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش از اول مهر ماهانه پرداخت می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش ‌و پرورش، صبح امروز در نشست مشترک سیدجواد حسینی با محمدباقر نوبخت که در سازمان برنامه ‌و بودجه برگزار شد بر همکاری و مساعدت سازمان برنامه ‌و بودجه درباره اعتبارات آموزش‌ و پرورش توافق شد. رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور در این نشست گفت: «علی‌رغم همه مشکلات بودجه‌ای کشور که به دلیل کارشکنی‌های دشمن و اعمال تحریم‌های ظالمانه برای کشور به وجود آمده است یکی از دستگاه‌‌هایی که بودجه آن کاهش نیافته است، وزارت آموزش ‌و پرورش است.»

در این دیدار دو طرف توافق کردند، بند «ک» از تبصره 12 قانون بودجه اجرایی شود و بر اساس آن از اول مهر مجموعه حقوق، حق‌التدریس و حق‌الزحمه نیروهای خرید خدمات به‌صورت ماهانه پرداخت شود.

استخدام 2هزار نفر به طور تخصصی در استان سیستان و بلوچستان

همچنین توافق شد صدور مجوز استخدام ۱۲هزار نفر نیرو در قالب ماده ۲۸برای کل کشور انجام شود،به‌طور جداگانه ۲هزار نفر نیرو به‌طور اختصاصی در استان سیستان و بلوچستان استخدام شوند. همچنین در این نشست بر تخصیص دو هزار میلیارد تومان از اول مهر برای اجرای رتبه‌بندی معلمان و اختصاص 2500 میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و به‌سازی مدارس و تخصیص 100 درصد اعتبارات نوسازی تاکید شد.

رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه برای پرداخت حق‌التدریس شاغلان ۹۷، اضافه‌کار کارکنان اداری، مدارس خارج از کشور، مناطق کمتر برخوردار و طرح جامع پوشش تحصیلی مناطق محروم قول مساعد داد.

از بودجه 2500 میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و به‌سازی مدارس تاکنون ۱۲۰۰میلیارد تومان آن را سازمان برنامه ‌و بودجه پرداخت ‌کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار