مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری سال 98 بیجار با حضور مسئولین برگزار شد

بیجار(پانا)-مراسم نکوداشت خدمات دکتر سید احمد رضا خضری و تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری سال 98 شهرستان بیجار با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین در محل سینما آزادی بیجار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری سال 98 بیجار با حضور مسئولین برگزار شد

در ابتدای این مراسم که به همت انجمن دانش گستران جوان بیجار و همکاری آموزش و پرورش برگزار شد فرماندار شهرستان بیجار با اشاره به تاریخ و فرهنگ کهن دیار گروس یادآور شد همواره این شهرستان در طول تاریخ در تولید علم و دانش و معرفی افراد فرهیخته و دانشمند فخرآفرین بوده است.

ورمقانی در ادامه به ضرورت تربیت صحیح دانش آموزان همراه با تهذیب اخلاق و رفتار آنها اشاره و بیان داشت : علمی که در مسیر قرب الی الله باشد هر علمی که باشد برای جامعه و بشریت سودمند خواهد بود.

فرماندار بیجار در قسمت دیگری از سخنانش به خدمات ارزنده دکتر خضری به حوزه علم و دانش در کشور اشاره کرد و گفت: همه کارهای خود را باید برای خدا و خدمت به مردم انجام دهیم و نتیجه آن را به خداوند واگذار کنیم. و تلاش کنیم علم و دانش و تخصصمان همراه با عمل باشد، چرا که علم بدون عمل فایده و اثری ندارد.

وی افزود: امروز در این جمع به شکرانه موفقیت و سربلندی دانش آموزان بیجاری در خدمت شما هستیم، امروز روزی است که اولیا با افتخار می ایستند و سربلندی و موفقیت فرزندانشان را به نظاره می نشینند و امروز ما باید سپاسگزار خدا و قدردان اولیا گرامی باشیم.

در ادامه این مراسم از سردیس دکتر احمدرضا خضری رونمایی و از چهار دهه خدمات ایشان تقدیر بعمل آمد.

در پایان این مراسم نیز از رتبه های برتر برتر کنکور 98 این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار