برگزاری آزمون اصلح مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان اصفهان

اصفهان(پانا)-همزمان با سراسر کشور آزمون اصلح مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان با سازماندهی مطلوب در استان اصفهان نیز برگزار شد، دراستان اصفهان برای این آزمون دو حوزه امتحانی پردیس شهید باهنر و پردیس فاطمه الزهرا (س) در نظر گرفته شده بود.

کد مطلب: ۹۴۹۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون اصلح مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان اصفهان

آزمون اصلح صبح جمعه یکم شهریور ماه، در دو حوزه امتحانی با حضور مهارت آموزان برگزار شد. مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: در این آزمون 663 مهارت آموز دانشگاه فرهنگیان اصفهان که دوره ها و پودمان های مورد نظر را اخذ و با موفقیت گذرانده اند شرکت کردند که 432 نفر خانم و بقیه آقا هستند.

شهرام عروف زاد با اشاره به اینکه در آزمون اصلح 30 رشته تحصیلی مدنظر است افزود: دانشجویان و مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان پس کسب نمره لازم از این آزمون، برای تدریس به آموزش و پرورش معرفی می شوند و به گونه ای با موفقیت در این آزمون صلاحیت حرفه ای آنها برای تدریس تأیید می شود.

وی گفت: این آزمون علاوه بر مرحله سولات با پاسخ چند گزینه ای دارای آزمون عملکردی نیز است که بخش چالشی این ارزیابی می باشد، نتایج آزمون اصلح نیمه دوم شهریور از طریق پایگاه الکترونیکی دانشگاه، سامانه های هدف و گلستان اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار