مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار با خانواده رتبه های برتر کنکور 98 دیدار کرد

بیجار(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار با حضور در جمع خانواده رتبه های برتر کنکور 98 از تلاش و موفقیت آنان تجلیل کرد

کد مطلب: ۹۴۹۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار با خانواده رتبه های برتر کنکور 98  دیدار کرد

غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش بیجار، عصر دیروز با حضور در جمع خانواده رتبه های برتر کنکور 98 با خانواده این دانش آموزان دیدار کرده و این موفقیت بزرگ را به ایشان تبریک گفت.

وی در این دیدار صمیمی با دانش اموزان برتر علمی شهرستان و والدین آنها به گفتگو پرداخت و آرزوی موفقیت در تمامی شئونات زندگی برای آنان را از درگاه ایزد منان خواستار شد و اظهار داشت: تضمین آینده انقلاب جز با تربیت انسا‌نهای مومن و متعهد میسر نخواهد شد.

جعفری در این دیدار نخبگان را سرمایه های اجتماعی هر کشور دانست و افزود: پیشرفت هر جامعه ای در سایه سرمایه گذاری بر آموزش و پرورش و توجه به دانش آموزان نخبه است.

وی با تقدیر از زحمات خانواده این دانش آموزان، خانواده و مدرسه را دو نهاد مهم در شکل گیری و جهت دهی به حرکت سازنده دانش آموزان دانست و گفت: خانه و مدرسه باید از بعد روش‌ها و تفکرات همسوی یکدیگر باشند و دانش آموزان زمانی می‌توانند مسیری مناسب و ثمربخش را طی کنند که قرار گرفتن آنها در محیط خانه و مدرسه برای رسیدن به یک هدف باشد.

مدیر آموزش و پرورش بیجار در ادامه این موفقیتها را افتخاری بزرگ برای خطه علم پرور بیجار و دستگاه تعلیم و تربیت استان عنوان کرد و افزود: منزلت این شهرستان با توجه به سوابق درخشان علمی و تاریخیش در این حد و بیشتر از آن است و این خطه همواره جزء برترینها بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار