فولادوند: طرح شهاب با تجربه اندوخته ای که دارد، بهتر عمل خواهد کرد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پانزدهمین دوره آموزشی تأمین مدرسان استانی برنامه ملی شهاب نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه جوامع بشری اعلام کرد و تلاش برای شکوفایی استعدادهای جوانان را از جمله هدف های‌آموزش و پرورش بیان کرد.

کد مطلب: ۹۴۸۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: طرح شهاب با تجربه اندوخته ای که دارد، بهتر عمل خواهد کرد

به گزارش ایرنا، عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تامین مدرسان برنامه ملی شهاب که در پردیس تربیت معلم نسیبه برگزار شد، اظهارداشت: این برنامه ملی در ۶ سال گذشته موفق عمل کرد و انتظار می رود با بهره گیری از تجربه ها در آینده نیز بهتر عمل کند.
وی افزود: با توجه به پیشرفت فناوری در عصر حاضر پرورش نیروی انسانی اهمیت بسیاری دارد، کشور ایران از منظر برخورداری از نعمت نیروی انسانی توانمندی بهره مند است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با یادآوری اینکه نیروی انسانی در ایران پاک و کوشا هستند، خاطرنشان کرد: بخشی از این نیروی انسانی را همواره جوانان در داخل و خارج از کشور تشکیل داده اند، بر تمامی مسوولان واجب است که برای شکوفایی استعدادهای این افراد تلاش کنند.

برنامه ملی«شهاب» که مخفف شناسایی و هدایت تحصیلی استعدادهای برتر است با هدف شناسایی هوش و استعداد برتر و هدایت دانش آموزان با جدیت بسیار در مدارس کشور در حال اجراست. شیوه نامه اجرایی این برنامه در سال ۱۳۸۶ نوشته شد ولی تا به مرحله اجرا برسد چهار سال طول کشید. در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ بود که ۳۵ هزار نفر از دانش آموزان هفت استان کشور در قالب این طرح قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار