تمجید سایت‌های پرتغالی از عملکرد مهدی طارمی: پرتغال، این مهدی طارمی است

(پانا) – رسانه‌های کشور پرتغال بدنبال هت‌تریک مهدی طارمی، به درخشش این بازیکن در هفته سوم اشاره کردند و از نقش ویژه او در کسب برد 5 بر یک ریو آوه مقابل آوس اشاره کردند.

کد مطلب: ۹۴۸۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تمجید سایت‌های پرتغالی از عملکرد مهدی طارمی: پرتغال، این مهدی طارمی است

در اولین شب از هفته سوم لیگ برتر پرتغال، دربی ایرانی‌های این لیگ بین ریو آوه و آوس در حالی برگزار شد که درخشش مهدی طارمی در ریو آوه و هت‌تریک این بازیکن مهم‌ترین نکته این بازی بود که توانست نظر سایت‌های پرتغال را به خود جلب کند و معتبرترین رسانه‌های این کشور طی گزارش‌‍‌هایی به تمجید از عملکرد این بازیکن ایرانی بپردازند.

سایت ojogo با اشاره به هت تریک مهدی طارمی در این بازی و رسیدن او به میانگین 1.5 گل زده در هر بازی به تمجید سرمربی ریو آوه از مهاجم ایرانی اشاره کرد و به نقل از سرمربی ریو آوه نوشت : مهدی طارمی به صورت تصادفی اینجاست، او کیفیت بالایی دارد و در راه حضورش در پرتغال کارلوس کی‌روش هم کمک کرد.

اما اوج تمجید از مهدی طارمی را سایت zerozero انجام داده است. این سایت پرتغالی در گزارشی بلند به درخشش مهدی طارمی در دومین حضور رسمی‌اش در لیگ برتر پرتغال اشاره کرد و با تیتر "تنفس هوای تازه از خاورمیانه" به روند درخشش این مهاجم ایرانی در ترکیب ریو آوه پرداخت و با انتخاب میان تیتر «پرتغال، این مهدی طارمی است» نشان داد که این بازیکن چگونه توانسته نظر ورزشی‌نویسان این کشور با به خود جلب کند.

سایت‌های Diário de Notícias ، tvi24 ، publico ، abola و record هم در گزارش‌هایی درخشش مهدی طارمی را تیتر رسانه‌های خود کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار