بهره‌برداری ازدو واحدآموزشی خیرسازدرشهرستان ری

شهرری(پانا) - رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ری از اتمام عملیات عمرانی دو باب مدرسه خیرساز خبر داد و گفت: این مدارس تا ابتدای سال تحصیلی جدید98 به بهره‌برداری می‌رسند.

کد مطلب: ۹۴۸۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری  ازدو واحدآموزشی خیرسازدرشهرستان ری

بهروز نصیری در این رابطه اظهار داشت: مدرسه ابتدایی شش کلاسه مهدی موجانی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یکهزار و دویست متر مربع احداث شده،که با همکاری اداره نوسازی تا ابتدای سال تحصیلی جاری آماده‌سازی نهایی می‌شود.

اودر ادامه با بیان اینکه عملیات عمرانی مدرسه ۹ کلاسه خیرساز بانو عفت آهنگر نیز هم اکنون پایان یافته‌، عنوان کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت یکهزار وششصد متر مربع و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در قیامدشت احداث شده است.

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز در نشست‌های دانش‌آموزی و بازدید از مدارس همواره بر هم صدایی و عمل به شعار سال تاکید می‌کنند، یادآورشد: در ساخت مدارس خیری می‌کوشیم از محصولات ساختمانی داخلی استفاده کنیم.

نصیری خاطر نشان کرد: مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک ری به دلیل قرارگیری در حاشیه کلانشهر تهران با جمعیت بالای دانش‌آموزی مواجه است که باید تمامی مسئولان و خیرین نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار