میررضا شفیع پور خبرداد: درخشش شهرستانهای استان تهران درپانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتردرس جامعه شناسی

تهران(پانا) - مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتردرس جامعه شناسی با درخشش دبیر منتخب شهرستانهای استان تهران درشهر سنندج به پایان رسید.

کد مطلب: ۹۴۸۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
میررضا شفیع پور خبرداد: درخشش شهرستانهای استان تهران درپانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتردرس جامعه شناسی

میررضا شفیع پورمعاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه پانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر درس جامعه شناسی در بخش عملی با هدف ارتقای مهارتهای حرفه ای معلمان از تاریخ بیست و پنجم لغایت بیست و هشتم مرداد98 به میزبانی استان کردستان در شهر سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: برهان بیگدلی دبیر منتخب شهرستانهای استان تهران از منطقه پیشوا توانست رتبه اول کشوری این جشنواره را از آن خود کند.

او کسب این رتبه ارزشمند را شاخصی مهم از کیفیت و توان دبیران این استان در حرکت به سمت اهداف مندرج در سند تحول بنیادین و ارتقا و بهبود فرآیند یاددهی،یادگیری در استان دانست و افزود: قطعاٌ تلاش و پیگیریهای صورت گرفته در سطح مدارس و مناطق سهمی درخور توجه در این زمینه داشته که با استمرار و ارتقای کیفی برنامه ریزی‌ها، در آینده نیز شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر همکاران در سطح کشور باشیم.

شفیع پور با تاکید بر اهمیت تبادل تجربیات آموزشی در بین دبیران و ارایه تحلیلی هدفمند از فعالیت ها و مسایل مرتبط با فرآیند آموزش در دروس مختلف،تصریح کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب در جهت اتخاذ روشهایی روزآمد، علمی و هدفمند به منظور کاستن از آسیبها و افزایش توانمندی و مهارت در دبیران است.

در بخش غیر حضوری (علمی) نیز مریم عظیم بیک از پردیس در تجارب برتر دبیران درس تاریخ و الهام ریاح پور در تجارب برتر مدیران حائز رتبه دوم کشوری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار