مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس تمدید شد

تهران ( پانا) - دبیر اولین جشنوارۀ ملی تجربه‌های موفق مدارس، از تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانۀ جشنواره تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۸۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس تمدید شد

به گزارش دبیرخانه اولین جشنواره تجربه‌های موفق مدارس، مرتضی مجدفر گفت: به دلیل عدم اطلاع‌رسانی مناسب در برخی از استان‌ها، تعدادی از مدارس به رغم دارا بودن تجربه‌های ناب، نتوانستند در مهلت مقرر آثارشان را در سایت جشنواره بارگذاری کنند. از این رو و براساس درخواست مدیران کل ادارات آموزش‌وپرورش برخی از استان‌ها، برای آخرین بار، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریور تمدید شد.

مجدفر افزود: مراسم اختتامیۀ جشنواره به دهۀ سوم آبان۱۳۹۸ موکول شده است که همراه با اولین نمایشگاه اینوتکس آموزشی با حضور ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها، مؤسسات تابعۀ آموزش‌وپرورش، شرکت‌ها و مؤسسات تولیدکننده وسائل و صنایع آموزشی در دانشگاه شهید رجایی برگزار خواهد شد.

جشنوارۀ ملی تجربه‌های موفق مدارس در محورهای برنامه‌ریزی و مدیریت، فرآیند آموزش، فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی، مشارکت والدین و جامعه محلی، فضا و تجهیزات، اقتصاد مدرسه و توسعه منابع، امور ویژه برای دوره ابتدایی و آموزش و تحقق حقوق شهروندی که خاص دوره دوم متوسطه است، برگزار می‌شود.

همه مراحل جشنواره صرفا به صورت الکترونیکی و از طریق سایت جشنواره به نشانیhttps://fses.sru.ac.ir/fa/ انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار