پاسخ فرزند شهید تندگویان به ادعای دختر صدام درباره اسارت پدرش

تهران (پانا) - فرزند شهید تندگویان، دومین وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران که اوایل جنگ به دست نیروهای ارتش بعث عراق اسیر شد، با انتشار پستی در حساب کاربریش، نسبت به ادعای دختر صدام حسین، درخصوص شهادت پدرش واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۴۸۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ فرزند شهید تندگویان به ادعای دختر صدام درباره اسارت پدرش

به گزارش خبرآنلاین، محمدمهدی تندگویان با تاکید بر این‌که پدرش زیر شکنجه‌های دوران اسارت در عراق به شهادت رسیده است، ادعای تازه رغد صدام را رد کرد.

دختر صدام حسین، به‌تازگی دست‌نوشته‌ای از دیکتاتور عراق را منتشر کرده و مدعی شده است صدام دستور داده بوده با شهید تندگویان به طور مناسب و درست رفتار و از بازجویی‌های اضافی و شکنجه او خودداری شود.

در واکنش به این ادعا، محمدمهدی تندگویان، فرزند این شهید، پستی را در حساب کاربری خود در توییتر به اشتراک گذاشت و نوشت:

«شهید محمدجواد تندگویان پس از جنگ‌ و آزادی اسرا در عراق به شهادت رسید. البته هیچ زمان تاریخ دقیق شهادت ایشان مشخص نشد، ولی در آذر ماه ۱۳۷۰ یعنی ۸ سال بعد از این نامه اگر واقعی باشد؛ پیکر ایشان تحویل داده شد و همان موقع شایعه بود توسط تیم بازجویی منافقین در عراق تحت شکنجه به شهادت رسیده است.»

واکنش محمدمهدی تندگویان به دست‌نوشته صدام حسین درباره پدرش +تصاویر

شهید محمدجواد تندگویان، دومین وزیر نفت کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در آبان ماه سال ۵۹ در جریان سفرش به آبادان به‌منظور بازدید از پالایشگاه این شهر به‌دست نیروهای بعث عراق دستگیر و به اسارت برده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار