آزمون جامع ۱۵هزار مهارت‌آموز ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

تهران (پانا) - رضا کچوئیان، معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از حوزه‌های برگزار کننده آزمون جامع مهارت آموزان (اصلح) شهر تهران در مراکز شهید شرافت و شهدای مکه بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۴۸۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آزمون جامع ۱۵هزار مهارت‌آموز ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان، در بازدید از حوزه‌های برگزار کننده آزمون شهر تهران در مراکز شهید شرافت خواهران و شهدای مکه برادران، ضمن بررسی کمیت و کیفیت برگزاری این آزمون در دو حوزه امتحانی، به گفت و گو با مسئولان برگزار کننده آزمون پرداخت. او نظم، هماهنگی و آرامش حاکم بر این آزمون را نشان از برنامه‌ریزی صحیح دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان آزمون دانست.

این مقام مسئول، تلاش و کوشش مرکز سنجش معاونت نظارت در راستای برگزاری این آزمون را ستودنی دانست و گفت: طی 8 ماه تلاش بی‌وقفه، خستگی و کمبودهای موجود نتوانست از انگیزه بالای همکاران ما کم کند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، هدف از برگزاری این آزمون را تلاش برای ارتقای کیفیت عملکرد آموزشی دانست و افزود: سیاست‌گذاری و عمل‌گرایی دانشگاه فرهنگیان در راستای تحقق اهداف و رسالت خود در این فرایند کاملا مشهود و نمایان است.

دبیر ستاد ارزشیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای مهارت آموزان، امنیت قرنطینه سئوالات در سطح کشور را تایید و بر کنترل حوزه‌های برگزار‌کننده آزمون در 31 استان کشور تاکید کرد و گفت: از آغاز فرایند آزمون جامع در ساعات اولیه بامداد امروز پس از برگزاری آخرین جلسه هماهنگی مراقبان، رابطان و مسئولان حوزه‌های امتحانی با ناظر سازمان مرکزی، سوالات از پاسخنامه‌ها تفکیک و هماهنگی‌های نهایی با رابطان برای توزیع دفترچه‌ها و فرم‌های تطبیق انجام شد.

او تعداد شرکت کنندگان در آزمون جامع امسال را 15 هزار و 539 هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد جمعیت، هزار و سیصد و چهل و دو نفر مهارت آموز دختر و پسر در مراکز شهید شرافت و شهدای مکه در آزمون شرکت کردند.

چندنفر از مهارت آموزان نیز در جریان بازدید معاون دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، با بیان نظر خود درخصوص سوالات آزمون جامع امسال، آرامش، امنیت و نظارت و دقت حاکم بر دو حوزه برگزاری آزمون را خوب توصیف کردند.

دبیر ستاد ارزشیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای مهارت آموزان، با اشاره به گزارش‌های دریافتی از حوزه‌های برگزار کننده آزمون جامع در مراکز استان‌ها افزود: این آزمون با برخورداری از کمترین نقص در بالاترین درجه امنیت و آرامش برگزار شد.

در پایان رضا کچوئیان، از همکاران، دست اندرکاران و برگزارکنندگان آزمون در سراسر کشور قدردانی و ابراز امیدواری کرد با برگزاری این آزمون شاهد رشد صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در نظام آموزشی و پرورشی کشور باشیم. همچنین در این بازدید انصاری راد، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیز حضور داشت.

آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان برای مهارت‌آموزان ورودی سال‌های 1396 و 1397 و افراد باقی­­‌مانده سال 1395 امروز جمعه اول شهریور به طور همزمان در 31 استان کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار