جیمز باند 25 رسما نامگذاری شد

تهران (پانا) – پس از انتظاری طولانی، سرانجام عنوان فیلم جیمز باند 25 اعلام شد. احتمالا این آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مامور 007 خواهد بود.

کد مطلب: ۹۴۸۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جیمز باند 25 رسما نامگذاری شد

به گزارش گاردین، عوامل فیلم جیمز باند 25 روز سه‌شنبه در کانال یوتوب و صفحه توییتر با انتشار یک تیزر 30 ثانیه‌ای عنوان فیلم را رسما اعلام کردند.

تازه‌ترین فیلم فرانچایز جیمز باند «زمانی برای مردن نیست» (No Time to Die) نام گرفته است. این آخرین باری است که دنیل کریگ نقش مامور 007 ابرجاسوس تاریخ سینمای جهان را بازی می‌کند. کریگ تا کنون در 5 فیلم جیمز باند حضور داشته است.

این بازیگر طی تولید فیلمبرداری این مجموعه از جمله قسمت جدید آن درگیر ماجراهای مختلفی بوده؛ از جمله تصادفی که باعث آسیب پا و کمر او در روزهای ابتدایی فیلم جیمز باند 25 در جامائیکا شده است. گفته می‌شود جیمز باند 25 با مرگ دنیل کریگ به پایان می‌رسد که نام برگزیده فیلم تا حدی این شایعه را تقویت می‌کند.

پس از کناره گیری دنی بویل از این پروژه، «کری جوجی فوکوناگا» که سازنده فصل نخست «کاراگاه حقیقی» بود، کارگردانی فیلم را برعهده گرفت. وی گفت همه امیدش این است که فیلم بعدی جیمر باند یک فیلم واقعاً بزرگ باشد.

علاوه‌بر کریگ، در این فیلم شاهد بازگشت لیا سدو، نائومی هریس، رالف فاینز، بن ویشاو و روری کینیار خواهیم بود. طبق اخبار منتشرشده «رامی ملک» در نقش منفی اصلی قسمت جدید فیلم James Bond بازی خواهد کرد.

لوکیشن‌های این فیلم شامل لندن، ایتالیا و نروژ است و این فیلم ۸ آوریل ۲۰۲۰ راهی سینماها می‌شود.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار