سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبرداد :

افتخار آفرینی دانش آموزان دختر ناحیه یک اهواز در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی ، هنری

اهواز(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب ۸ رتبه برتر مسابقات فرهنگی و هنری کشور توسط دانش آموزان دختر این ناحیه خبر داد .

کد مطلب: ۹۴۸۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی دانش آموزان دختر ناحیه یک اهواز در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی ، هنری

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه سی و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری با حضور 1100 نفر از دانش آموزان دختر برگزیده سراسر کشور از تاریخ 28 لغایت 31 مرداد ماه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار گردید ؛به پانا گفت : تیم دانش آموزان دختر این ناحیه یک مقام اول ، یک مقام دوم ، دو مقام سوم و چهار مقام برگزیده به ارمغان آوردند.

او با عنوان اینکه خانم سوگند شکیبا در رشته تکنوازی تار از دبیرستان فرزانگان مقام اول کشور را به خود اختصاص داد ، گفت : خانم نفیسه جوانمردی در رشته پروهش نقد ادبی از هنرستان حضرت آمنه (س) با کسب مقام دوم افتخار آفرین شد .

نیسی گمراوی با بیان اینکه خانم آریاناز امیر زرگر از دبیرستان متوسطه دوم غیردولتی دانشگاه در رشته فیلم کوتاه مقام سوم را به دست آورد ، ادامه داد: گروه نمایش صحنه ای دانش آموزان دبیرستان حضرت زهرا (س) ناحیه یک اهواز با عضویت خانم ها سیده آتنا سجادی ، هدیه معززی ، فاطمه زهرا سروستانی ، سیده اسماء فاضلی ، هدیه پورکیانی ، نیلوفر اسلامی مجد و با مربی گری خانم مریم ناصر پور کیانی و مدیریت خانم پریسا داوودی مقام سوم را کسب کرد .

این مقام مسئول با عنوان اینکه خانم سرور بزار زاده از هنرستان حضرت آمنه(س) در بخش نشریه الکترونیکی مقام برگزیده را به خود اختصاص داد ؛ اظهار کرد :خانم زینب هاشمی از هنرستان حضرت آمنه(س) دیگر برگزیده بخش نشریه الکترونیکی است .

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در ادامه افزود : خانم سیده لیلا سادات فر از هنرستان حضرت آمنه (س ) در بخش مقاله پژوهشی و خانم دنیا طالبی از هنرستان حضرت آمنه(س) در بخش پویا نمایی از دیگر رتبه های برگزیده هستند .


نیسی گمراوی گفت: مسابقات فرهنگی هنری با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه های فرهنگی هنری برگزار می شود و منشاء گسترش نشاط در جامعه و تعیین کننده مسیر شغلی و حرفه ای دانش آموزان است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار