افتتاح 200 پروژه در قم با اعتبار 4700 میلیارد ریال در هفته دولت

قم (پانا) - استاندار قم در نشست خبری با خبرنگاران از افتتاح 200 پروژه با اعتبار 4700 میلیارد ریال در هفته ی دولت خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۸۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 200 پروژه در قم با اعتبار 4700 میلیارد ریال در هفته دولت

دکتر بهرام سرمست استاندار قم پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و معاونینش در سالن امام رضا استانداری قم برگزار شد ضمن تببین دستاوردها و عملکردهای حوزه استانداری قم برای مردم توضیح داده اظهار کرد: مدیران استانی باید با مسئولیت پذیری اهداف و برنامه های خود را جهت خدمت رسانی به مردم اعلام کنند.

استاندار قم تصریح کرد برنامههایی که در استان اجرا شده با روح امیدواری و نشاط در جامعه باید برای برای مردم شریف استان بازگو شود و یا برای آن برنامه ریزی گردد.

وی با بیان اینکه در شرایطی کنونی که دشمنان ملی و منطقهای در صدد تنزل توفیقات دولت هستند و می خواهند نا امیدی و یأس را به مردم تزریق کنند هم آواز و همصدا شدن برخی با این کارها از داخل را مزموم دانست و بیان کرد: ما در این هفته باید روح انسجام و همدلی و تفاهم و خدمتگذاری و شفافیت را بین ارکان نظام و نمایندگان ارکان قوای سه گانه در استان به معرض نمایش بگذاریم که این باعث خواهد شد دشمنان مأیوس بشوند.
سرمست توفیقاتی که نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی در طول ایام گذشته داشته را بسیار خوب دانست و گفت: ذر سیاست داخلی و در امنیت ملی ما بسیار توانمند هستیم و در سیاست خارجی نیز با تأکیدات مقام معظم رهبری که به نمایش گذاشته شده دشمنان بد عهد نظام را عقب نگه داشته ایم.
استاندار قم گفت: در این هفته ضمن این که ما نیاز داریم در کنار هم باشیم و روح امید را بدمیم در کالبد جامعه باید تدابیری را به کار بگیریم که اینها همگام با بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری منشأ خلاقیت و نوآوری شود تا با برنامه ریزی های نو آورانه بتوانیم امیدواری را برای مردم به ارمغان بیاوریم و بتوانیم فضای جامعه را برای یکی از مسائل مهمی که در سال جاری پیش رو داریم تحت عنوان انتخابات و عرصه حضور این مشارکت و سرمایه اجتماعی نظام به رخ جهانیان بکشیم.

در ادامه معاونین استاندار آقایان غضنفری، بهشتی عالی پور نیز به گزارش عملکرد از حوزه معاونت های استانداری پرداختند و سپس به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار